W dniach 1-3 grudnia 2021 r. studenci drugiego roku kierunku Gospodarka Turystyczna odbyli wizyty studyjne do czterech hoteli zlokalizowanych nad morzem.
Wyjazd ten jest konsekwencją współpracy Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki z biznesem. Pierwszym takim aliansem strategicznym jest współpraca z Hotelem Maxymilian Unique z Kołobrzegu, dzięki któremu studenci mogli też poznać inne ośrodki.
Istotą tej współpracy jest sojusz nauki i biznesu, co w konsekwencji prowadzi do wspólnych przedsięwzięć i projektów, z których mogą korzystać studenci, naukowcy i praktycy biznesu.
Nasi studenci wraz z opiekunami projektu: dr hab. Katarzyna Bilińska, prof. UE i mgr Justyna Szymczyk (KZMiT) odwiedzili hotele pięcio, cztero i trzy gwiazdkowe. Studenci uczestniczyli w wykładach, które prowadzili menedżerowie hoteli, spotykali się z pracownikami różnych szczebli, zwiedzali pokoje hotelowe, spa, sale konferencyjne - jednym słowem poznawali te miejsca od przysłowiowej "kuchni".
Ten szczególny rodzaj współpracy z biznesem przyniósł wiele korzyści. Nasi studenci wiedzą więcej o biznesie, rozumieją lepiej pojęcia, których tu na Uczelni się uczymy, a co więcej była to wspaniała okazja na integrację.
Alianse strategiczne zapoczątkowane przez Katedrę Zarządzania Marketingowego i Turystyki to początek większego projektu nad którym ta Katedra pracuje. Zapewne już wkrótce dowiemy się o kolejnych inicjatywach.
Dołącz do nas