Przejdź do menu Przejdź do treści

Alianse strategiczne Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki - wizyta studyjna w Kołobrzegu

W dniach 1-3 grudnia 2021 r. studenci drugiego roku kierunku Gospodarka Turystyczna odbyli wizyty studyjne do czterech hoteli zlokalizowanych nad morzem.

Wyjazd ten jest konsekwencją współpracy Katedry Zarządzania Marketingowego i Turystyki z biznesem. Pierwszym takim aliansem strategicznym jest współpraca z Hotelem Maxymilian Unique z Kołobrzegu, dzięki któremu studenci mogli też poznać inne ośrodki.

Istotą tej współpracy jest sojusz nauki i biznesu, co w konsekwencji prowadzi do wspólnych przedsięwzięć i projektów, z których mogą korzystać studenci, naukowcy i praktycy biznesu.

Nasi studenci wraz z opiekunami projektu: dr hab. Katarzyna Bilińska, prof. UE i mgr Justyna Szymczyk (KZMiT) odwiedzili hotele pięcio, cztero i trzy gwiazdkowe. Studenci uczestniczyli w wykładach, które prowadzili menedżerowie hoteli, spotykali się z pracownikami różnych szczebli, zwiedzali pokoje hotelowe, spa, sale konferencyjne - jednym słowem poznawali te miejsca od przysłowiowej "kuchni".

Ten szczególny rodzaj współpracy z biznesem przyniósł wiele korzyści. Nasi studenci wiedzą więcej o biznesie, rozumieją lepiej pojęcia, których tu na Uczelni się uczymy, a co więcej była to wspaniała okazja na integrację. 

Alianse strategiczne zapoczątkowane przez Katedrę Zarządzania Marketingowego i Turystyki to początek większego projektu nad którym ta Katedra pracuje. Zapewne już wkrótce dowiemy się o kolejnych inicjatywach.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku, który został przygotowany przez Jakuba Siewniaka (studenta GT).

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3