Be a #trendhunter – o trendach w PRomocji słów kilka

Interesujesz się branżą Marketingu i Public Relations? Chcesz nadążać za najnowszymi trendami? To wydarzenie jest właśnie dla Ciebie. Już 5 i 6 maja br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach odbędzie się pierwsza edycja Konferencji pt. Be a #trendhunter – o trendach w PRomocji słów kilka.


Be a #trendhunter – o trendach w PRomocji słów kilka

Kreatywność, pasja, rozwój, inspiracja…Oto motywy przewodzenie tegorocznej konferencji pt. "Be a #trendhunter – o trendach w PRomocji słów kilka". Jest to nowy projekt organizacji SOPR Progress, będący zarazem kontynuacją cyklu konferencji pt. "Status związku to skomplikowane". W tym roku organizatorzy obrali nowy cel – ukazać studentom to co aktualne oraz trendy w branży PR i Marketingu, a także odpowiedzieć na nurtujące ich pytanie – jak stać się kompetentnym przedstawicielem branży medialnej? Konferencja ma również na celu wzbudzić w studentach inspirację do ciągłego rozwoju, a także ukazać skalę wykorzystania mediów oraz narzędzi internetowych w kreowaniu trendów.

W rolę trendwatcherów, czyli osób prognozujących trendy w branży PR i Marketingu wcielą się prelegenci, którzy są specjalistami w swoich branżach.

Pierwszy dzień konferencji będzie odbywał się pod hasłem "Business", gdzie prelegenci będą dyskutować na takich panelach jak: Wypromuje się z Google, Growth Hacking – koniec e-marketingu?, Trzy zawody przyszłości. Natomiast drugi dzień będzie dotyczył tematyki "Lifestyle" na którym to poruszone zostaną tematy Śląska, branży IT, mediów społecznościowych oraz komunikacji i emotikonów.

Prelegenci, którzy wystąpią podczas wydarzenia to m.in.: Adam Przeździek – twórca bloga Mediafeed.pl, Magdalena Klich – Uniwersytet Wrocławski, Artur Madaliński – Dyrektor Działu Komunikacji Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Mateusz Wyciślik – agencja Viva Loca Marketing, Marcin Wysocki – agencja Imago PR, Dr Artur Strzelecki, Sławomir Borowy – Asante, Janusz Dramski – Business link, Śląski Kolektyw Ludzi Kreatywnych "Gruba" oraz "Po Prostu IMPRO".

Wydarzenie jest bezpłatne i kierowane do wszystkich studentów naszej uczelni i miłośników branży medialnej.