W dniach od 17 do 22 kwietnia br. 6 studentów reprezentujących Koło Naukowe Awarenet Club Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pod opieką dr hab. Justyny Matysiewicz oraz prof. dr hab. Sławomira Smyczka, wraz z przedstawicielami z uczelni z Belgii, Hiszpanii, Holandii, Francji, Niemiec, Rosji, Rumunii, Węgier oraz Włoch, brało udział w grze marketingowej Markstrat w hiszpańskiej Walencji. Organizatorem gry był Universidad Cardenal Herrera.
W trakcie Markstrat studenci pracowali w międzynarodowych grupach podzielonych na cztery branże, nadzorowane przez wykładowców i tutorów. Dzięki symulacjom komputerowym mogli zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą podejmowania strategicznych decyzji marketingowych dla firm działających w warunkach globalnej konkurencji. O sukcesie grupy decydował zarówno wynik finansowy i udziały w rynku, jak również umiejętności pracy w grupie oraz zdolności prezentowania osiągniętych wyników. Wysiłek i bardzo dobre przygotowanie naszych studentów zaowocowały sukcesem i zdobyciem w poszczególnych branżach:
- złotego medalu przez Wojciecha Dorobisza, Igora Golonkę i Grzegorza Markowskiego,
- srebrnego medalu przez Aleksandrę Skrzypczyk,
- brązowego medalu przez Adama Konsek i Marcela Mazika.
Organizatorzy docenili także naszego tutora Jakuba Wolnego. Za rzetelną pracę i bardzo duże zaangażowanie w prowadzeniu gry Markstrat i wsparcie dla studentów otrzymał specjalne wyróżnienie.
Wszystkim studentom gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów, w szczególności w realiach prawdziwego globalnego rynku!
Dołącz do nas