Przejdź do menu Przejdź do treści

Centrum Marketingu UE Katowice najlepsze w Polsce!

Centrum Marketingu UE Katowice zwyciężyło w kategorii Genius Stars, czyli najlepszy zespół marketingowy. 7 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie miało miejsce rozdanie nagród konkursu „Perspektyw” Genius Universitatis 2025. Do konkursu wpłynęło ponad 90 prac konkursowych z 32 uczelni.

 

Genius Universitatis to największy i najbardziej wyczekiwany konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Od 2012 roku wyłania on rekiny uniwersyteckiej reklamy - tych, którzy nie boją się myśleć nieszablonowo, zaskakiwać i kreować trendy. W zaszczytnym gronie nagrodzonych, na pierwszym miejscu w kategorii Genius Stars 2025, znalazło się Centrum Marketingu UE Katowice na czele z jego dyrektorem – Dagmarą Piskorz.

"Dzisiejsza nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, przyjmuję ją z jeszcze większym wzruszeniem, ponieważ podkreśla ona siłę i wyjątkowość naszego zespołu, kreatywność, współpracę i zaangażowanie, jakie wkładamy w promocję i rozwój Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Otrzymuje ją Centrum Marketingu, ale dedykowana jest wszystkim, z którymi współpracujemy, bo bez synergii z pozostałymi jednostkami UE nie bylibyśmy w stanie realizować tak wielu projektów. „Genius Hero” jest dowodem na to, że razem możemy osiągnąć więcej i inspirować innych. Dziękuję za to wyróżnienie z całego serca."  – podkreślała dyrektor Dagmara Piskorz. 

Podczas wydarzenia wyłoniono laureatów w następujących kategoriach: Genius Hero, Genius Stars, reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny, branded content, Genius AD.

Prace konkursowe oceniała znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znaleźli się:

  • Joanna Bednarkiewicz – Publicis Worldwide
  • Bartosz Dembiński – bartoszdembinski.pl
  • Katarzyna Dragović – Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Adam Nowakowski – Meta
  • Ewa Opach – IAB Polska
  • Jacek Szlak – Marketing przy Kawie
  • Piotr Płachecki – Fabryka Komunikacji Społecznej
  • dr Jan Zając – Sotrender

Konkurs ma na celu pokazać kreatywne kampanie reklamowe oraz najlepsze praktyki marketingowe. Genius Universitatis to polski marketingowy Oscar - to tutaj rodzą się kampanie, które inspirują całą branżę. 

Partnerzy konkursu: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy, Fabryka Komunikacji Społecznej, Sotrender.

Patronat medialny nad konkursem i wydarzeniem finałowym objęły: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Ad Monkey.

Centrum Marketingu jest jednostką organizacyjna w pionie Rektora. Odpowiada za realizowanie działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz w obszarze rekrutacji na studia I i II stopnia oraz do Szkoły Doktorskiej. Odpowiada również za robienie uczelnianego zamieszania w postaci organizacji różnych wydarzeń, takich jak Dni Otwarte, Mikołajki, Walentynki, Dzień Dziecka, międzynarodowa konferencja Ekonomia Bez Granic czy Rektorski Dzień dla Rodziny.

Zespół składa się z 20 zaangażowanych, kreatywnych i dopełniających się pod każdym względem osób, które pracują w ramach określonych Działów i Jednostek: 

  • Dział Komunikacji,
  • Dział Promocji,
  • Dział Rekrutacji,
  • Rzecznik Prasowy
  • AS Radio.

Więcej informacji: www.ue.katowice.pl/jednostki/centrum-marketingu

Galeria

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3