Centrum Marketingu UE Katowice zwyciężyło w kategorii Genius Stars, czyli najlepszy zespół marketingowy. 7 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie miało miejsce rozdanie nagród konkursu „Perspektyw” Genius Universitatis 2025. Do konkursu wpłynęło ponad 90 prac konkursowych z 32 uczelni.
Genius Universitatis to największy i najbardziej wyczekiwany konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Od 2012 roku wyłania on rekiny uniwersyteckiej reklamy - tych, którzy nie boją się myśleć nieszablonowo, zaskakiwać i kreować trendy. W zaszczytnym gronie nagrodzonych, na pierwszym miejscu w kategorii Genius Stars 2025, znalazło się Centrum Marketingu UE Katowice na czele z jego dyrektorem – Dagmarą Piskorz.
"Dzisiejsza nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, przyjmuję ją z jeszcze większym wzruszeniem, ponieważ podkreśla ona siłę i wyjątkowość naszego zespołu, kreatywność, współpracę i zaangażowanie, jakie wkładamy w promocję i rozwój Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Otrzymuje ją Centrum Marketingu, ale dedykowana jest wszystkim, z którymi współpracujemy, bo bez synergii z pozostałymi jednostkami UE nie bylibyśmy w stanie realizować tak wielu projektów. „Genius Hero” jest dowodem na to, że razem możemy osiągnąć więcej i inspirować innych. Dziękuję za to wyróżnienie z całego serca." – podkreślała dyrektor Dagmara Piskorz.
Podczas wydarzenia wyłoniono laureatów w następujących kategoriach: Genius Hero, Genius Stars, reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny, branded content, Genius AD.
Prace konkursowe oceniała znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znaleźli się:
- Joanna Bednarkiewicz – Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński – bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović – Szkoła Mistrzów Reklamy
- Adam Nowakowski – Meta
- Ewa Opach – IAB Polska
- Jacek Szlak – Marketing przy Kawie
- Piotr Płachecki – Fabryka Komunikacji Społecznej
- dr Jan Zając – Sotrender
Konkurs ma na celu pokazać kreatywne kampanie reklamowe oraz najlepsze praktyki marketingowe. Genius Universitatis to polski marketingowy Oscar - to tutaj rodzą się kampanie, które inspirują całą branżę.
Partnerzy konkursu: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy, Fabryka Komunikacji Społecznej, Sotrender.
Patronat medialny nad konkursem i wydarzeniem finałowym objęły: Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Ad Monkey.
Centrum Marketingu jest jednostką organizacyjna w pionie Rektora. Odpowiada za realizowanie działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz w obszarze rekrutacji na studia I i II stopnia oraz do Szkoły Doktorskiej. Odpowiada również za robienie uczelnianego zamieszania w postaci organizacji różnych wydarzeń, takich jak Dni Otwarte, Mikołajki, Walentynki, Dzień Dziecka, międzynarodowa konferencja Ekonomia Bez Granic czy Rektorski Dzień dla Rodziny.
Zespół składa się z 20 zaangażowanych, kreatywnych i dopełniających się pod każdym względem osób, które pracują w ramach określonych Działów i Jednostek:
- Dział Komunikacji,
- Dział Promocji,
- Dział Rekrutacji,
- Rzecznik Prasowy
- AS Radio.
Więcej informacji: www.ue.katowice.pl/jednostki/centrum-marketingu
Galeria
Dołącz do nas