Przejdź do menu Przejdź do treści

Działania promocyjne na Wschodzie

W ostatnich paru tygodniach przedstawiciele naszej uczelni wzięli czynny udział w kilku wydarzeniach, w trakcie których promowali i zachęcali kandydatów do podjęcia studiów na naszej Uczelni.

W wyjazdach pracownikom Biura Komunikacji i Relacji Międzynarodowych towarzyszyli nasi studenci, którzy w swoim ojczystym języku opowiadali zainteresowanym uczestnikom wydarzeń o swoich wrażeniach ze studiowania na UE Katowice.

Targi Edukacyjne "Obrazovanie i Kariera" na Białorusi
Targi odbywały się w Pałacu Sportu w Mińsku. Razem z 20 innymi polskimi uczelniami prezentowaliśmy naszą ofertę na wspólnym stoisku "Study in Poland". W tym roku odwiedziła nas rekordowa ilość kandydatów na studia, którzy wraz z rodzicami i rodzeństwem zadawali mnóstwo pytań o uczelnię, ofertę i studia w Katowicach. 

Konkurs języka i kultury polskiej na Ukrainie
Owocny był również wyjazd do Winnicy na Ukrainie, gdzie mieliśmy okazję odwiedzić kilka szkół średnich. Przedstawiciel naszej uczelni zasiadał w jury w konkursie języka i kultury polskiej dla uczniów szkół średnich. Ponadto wzięliśmy udział w konferencji "Studia w Polsce dla Ukraińców". Podczas konferencji dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja naszej uczelni, w trakcie której rodzice i przyszli studenci pytali nas licznie o rekrutację na studia w języku polskim i angielskim. Warto zwrócić uwagę na to, iż coraz więcej Ukraińców uczy się języka polskiego i chce przyjechać na studia do Polski.

"International Education Fair" w Gruzji
Kolejny elementem kampanii promocyjnej, obejmującej spotkania bezpośrednie z zainteresowanymi studiami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, był wyjazd na targi edukacyjne „International Education Fair”, które odbyły się w Tbilisi (Gruzja). Stoisko „Ready Study Go Poland!”, gdzie można nas było znaleźć i porozmawiać o naszej uczelni i ofercie studiów, zostało zorganizowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Fundację Rozwoju Systemu Edukacji. Targi te cieszą się opinią największego edukacyjnego wydarzenia w Gruzji. Odbywają się raz w roku i są doskonałą okazją do promocji szkolnictwa wyższego, zaprezentowania oferty edukacyjnej oraz wymiany informacji o warunkach studiowania w Polsce i Gruzji. Poza targami mieliśmy okazję również na spotkanie z młodzieżą i prezentację uczelni podczas wizyty na Caucasus University. 

Działania promocyjne na Wschodzie są częścią kampanii obejmującej, oprócz spotkań bezpośrednich, intensywne działania marketingowe w Internecie. Jesteśmy przekonani, że dzięki aktywnej obecności naszej uczelni za granicą, w kolejnych latach liczba zagranicznych studentów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a tym samym nasz stopień umiędzynarodowienia, będą wciąż wzrastały.

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjazdów.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3