Miło nam poinformować, że z początkiem listopada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach rozpoczęła się realizacja 2-letniego projektu pn. "Efektywna administracja uniwersytecka" finansowanego ze środków programu Erasmus+. Głównym celem projektu jest opracowanie narzędzia umożliwiającego kompleksową ocenę kompetencji i predyspozycji kandydatów do pracy i pracowników administracyjnych Uczelni.
Liderem projektu jest firma Dobre Kadry. Centrum badawczo-szkoleniowe sp. z o.o. z Wrocławia. Funkcja kierownika projektu została powierzona dr Jolancie Bernais.
Partnerzy:
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Polska
- University of Central Lancashire, UCLan Cyprus, Larnaca, Cypr
- Libertas International University, Zagrzeb, Chorwacja
Rezultatami wspólnie podjętych działań będzie:
- przygotowanie kompleksowych profili kompetencji dla wybranych stanowisk w grupie pracowników administracyjnych;
- merytoryczne opracowanie zestawu pytań/zagadnień/problemów, które pozwolą zweryfikować poziom kompetencji kandydata do pracy w administracji uczelni;
- opracowanie narzędzia informatycznego do oceny kompetencji pracowników administracyjnych wraz z kompendium interpretacji wyników oceny.
Dołącz do nas