Przejdź do menu Przejdź do treści

Efektywna administracja uniwersytecka [projekt Erasmus+]

Miło nam poinformować, że z początkiem listopada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach rozpoczęła się realizacja 2-letniego projektu pn. "Efektywna administracja uniwersytecka" finansowanego ze środków programu Erasmus+. Głównym celem projektu jest opracowanie narzędzia umożliwiającego kompleksową ocenę kompetencji i predyspozycji kandydatów do pracy i pracowników administracyjnych Uczelni.

Liderem projektu jest firma Dobre Kadry. Centrum badawczo-szkoleniowe sp. z o.o. z Wrocławia. Funkcja kierownika projektu została powierzona dr Jolancie Bernais.

Partnerzy:

  1. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Polska
  2. University of Central Lancashire, UCLan Cyprus, Larnaca, Cypr
  3. Libertas International University, Zagrzeb, Chorwacja

Rezultatami wspólnie podjętych działań będzie:

  • przygotowanie kompleksowych profili kompetencji dla wybranych stanowisk w grupie pracowników administracyjnych;
  • merytoryczne opracowanie zestawu pytań/zagadnień/problemów, które pozwolą zweryfikować poziom kompetencji kandydata do pracy w administracji uczelni;
  • opracowanie narzędzia informatycznego do oceny kompetencji pracowników administracyjnych wraz z kompendium interpretacji wyników oceny.
Dołącz do nas

Nasi partnerzy