Przejdź do menu Przejdź do treści

Posty, które zaskakują - jak przyciągnąć uwagę klienta

Spotkanie z Piotrem Chmielewskim z agencji Social Media Now: co zrobić, by zaistnieć w mediach społecznościowych i świadomości swoich klientów

17 kwietnia 2019 r. na rybnickim kampusie odbyło się spotkanie, podczas którego można się było dowiedzieć

  • Jak tworzyć angażujące posty na Facebooku?
  • W jaki sposób zwiększyć zasięgi oraz liczbę aktywnych fanów?
  • Jak urozmaicić swój news feed przy użyciu ciekawych narzędzi oraz aplikacji?
  • Jak tworzyć lepsze transmisje na żywo?

BIO 
Piotr Chmielewski - założyciel agencji Social Media Now (http://SocialMediaNow.pl) specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie. Social Media Now na Facebooku tworzy wokół siebie największą społeczność w polskim marketingu (ponad 123 tysiące fanów na profilu). Piotr Chmielewski. jako doradca i szkoleniowiec od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. Ma duże doświadczenie dydaktyczne, będące efektem dziewięciu lat pracy szkoleniowej. Jako jeden z nielicznych w Polsce posiada oba oficjalne facebookowe certyfikaty potwierdzające kompetencje - "Facebook Certified Planning Professional" i "Facebook Certified Buying Professional".

Organizatorzy: Rybnicki Inkubator Przedsiębiorczości, Wydział Biznesu, Finansów i Administracji w Rybniku Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych, Engagement Marketing Forum


Inkubator prowadzi Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS. Projekt jest współfinansowany ze środków Miasta Rybnika.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3