Za nami semestr z projektem "Greening Ideas - Klimatyczna kampania", podczas którego uczniowie liceów i techników poznawali tajniki budowanie strategii kampanii w mediach społecznościowych. Uczestnicy ELiT wzięli udział w 7 unikatowych warsztatach eksperckich wspierających umiejętność efektywnej pracy w zespole i kształtujących kompetencje niezbędne dla przygotowania przyciągającej uwagę kampanii informacyjno-promocyjnej.
Tym razem adepci programu Ekonomia dla Liceum i Technikum byli nie tylko słuchaczami wykładów, ale także spełnili się w rolach twórców; w wyniku współpracy młodzieży i ekspertów powstało sześć projektów kampanii informacyjno-promocyjnych o tematyce proekologicznej skierowanych do odbiorców mediów społecznościowych.
Kampanie zostały zaprezentowane przez uczestników podczas ostatniego spotkania 22 maja na auli CNTI. Po zakończeniu dyskusji Prorektor ds. rozwoju i współpracy z otoczeniem, dr hab. Robert Wolny, prof. UE podziękował uczestnikom za udział w projekcie i zaangażowanie.
Koordynatorka projektu dr Anna Losa wręczyła certyfikaty ukończenia wiosennej edycji ELiT.
Kolejnym etapem projektu "Greening Ideas - Klimatyczna kampania" będzie ocena projektów kampanii przez jury, w skład którego wchodzą eksperci w zakresie komunikacji i social mediów. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas jesiennej konferencji organizowanej z okazji obchodów Dnia Ziemi na naszej Uczelni.
Projekt "Greening Ideas - Klimatyczna kampania" został dofinansowany przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię w ramach programu "Metropolitarny Fundusz Wspierania Nauki" w latach 2022-2024.
Projekt jest częścią projektu klastrowego "ECOnomics4Climate", który jest realizowany przez dr hab. Monikę Wieczorek-Kosmalę, prof. UE, przy wsparciu Biura Internacjonalizacji.
Dołącz do nas