Serdecznie zapraszamy do lektury najnowszego artykułu pt. "Role of Certifications and Labelling in Ensuring Authenticity and Sustainability of Fermented Milk Products", który wraz z zespołem ekspertów popełnili pracownicy Katedry Zarządzania Międzynarodowego, dr hab. Michał Kucia, prof. UE i dr Paulina Żmijowiska, związanego z rosnącym popytem na żywność produkowaną w sposób zrównoważony.
W ostatnim czasie szczególne zainteresowanie zyskały fermentowane produkty mleczne, takie jak jogurt, które łączą w sobie wartość odżywczą ze względami środowiskowymi i etycznymi. Badania pokazały, że skomplikowane etykiety i deklaracje dotyczące alergenów mogą ograniczać przejrzystość i zaufanie, a nakładające się lub niejasne ekoetykiety mogą przyczyniać się do dezorientacji i sceptycyzmu konsumentów. W niniejszym przeglądzie stwierdzono jednak, że skuteczna komunikacja w zakresie zrównoważonego rozwoju musi integrować solidne systemy certyfikacji z uproszczonym i przejrzystym przekazem.










Dołącz do nas