Przejdź do menu Przejdź do treści

Marketing sportu na przykładzie Łódzkiego Klubu Sportowego

11 marca odbyło się kolejne zebrania Koła Naukowego "Ekonomia Sportu”, podczas którego gościliśmy przedstawicielkę biznesu sportowego. Tym razem w webinarium uczestniczyła Paulina Liszka – kierowniczki ds. marketingu i komunikacji w ŁKS Łódź S.A.

Spotkanie było świetną okazją na zapoznanie się z praktycznymi aspektami funkcjonowania sportowej spółki akcyjnej ŁKS Łódź. W szczególności dotyczyło to pracy w obszarze sponsoringu i marketingu sportowego.

Paulina Liszka skupiła się w swoim wystąpieniu na przekazaniu słuchaczom, własnych doświadczeń zawodowych oraz przedstawiła m.in. case study dotyczące organizacji dnia meczowego (działań przed spotkaniem ligowym, w trakcie spotkania i po jego zakończeniu). Przedstawiła, jak wygląda codzienna praca w klubie piłkarskim w obszarze marketingowo-komunikacyjnym.

W drugiej części odbyła się dyskusja z uczestnikami webinarium, podczas której poruszano tematy związane z bieżącymi warunkami prowadzenia działalności ŁKS S.A. a także o planach i zamierzeniach na przyszłość.

Koło Naukowe "Ekonomia Sportu" zaprasza do odwiedzania Profilu na Facebooku i śledzenia kolejnych wydarzeń, które odbędą się w bieżącym roku akademickim.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3