11 marca odbyło się kolejne zebrania Koła Naukowego "Ekonomia Sportu”, podczas którego gościliśmy przedstawicielkę biznesu sportowego. Tym razem w webinarium uczestniczyła Paulina Liszka – kierowniczki ds. marketingu i komunikacji w ŁKS Łódź S.A.
Spotkanie było świetną okazją na zapoznanie się z praktycznymi aspektami funkcjonowania sportowej spółki akcyjnej ŁKS Łódź. W szczególności dotyczyło to pracy w obszarze sponsoringu i marketingu sportowego.
Paulina Liszka skupiła się w swoim wystąpieniu na przekazaniu słuchaczom, własnych doświadczeń zawodowych oraz przedstawiła m.in. case study dotyczące organizacji dnia meczowego (działań przed spotkaniem ligowym, w trakcie spotkania i po jego zakończeniu). Przedstawiła, jak wygląda codzienna praca w klubie piłkarskim w obszarze marketingowo-komunikacyjnym.
W drugiej części odbyła się dyskusja z uczestnikami webinarium, podczas której poruszano tematy związane z bieżącymi warunkami prowadzenia działalności ŁKS S.A. a także o planach i zamierzeniach na przyszłość.
Koło Naukowe "Ekonomia Sportu" zaprasza do odwiedzania Profilu na Facebooku i śledzenia kolejnych wydarzeń, które odbędą się w bieżącym roku akademickim.
Dołącz do nas