mgr Adam Kieres, art. director awansował na stanowisko head of design w BBDO.

mgr Adam Kieres jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


mgr Adam Kieres już na studiach projektował logotypy, małą grafikę użytkową, plakaty wydarzeń a w trakcie studiów z Zarządzania na UE zaczął studiować na uczelni artystycznej. Wystartował na branżowym przeglądzie See&Say by KTR i skorzystał z oferty stażowej. Pracował w studiu projektowym Dragon Rouge, w DDB, gdzie pracował jako Graphic Designer, przez kilka ostatnich lat był Art Directorem w BBDO. Umiejętnie łączy biznes z kreatywnością, rozumie „dowożenie” efektów za pomocą wizualnych narzędzi i jaki sam twierdzi –… to połączenie to balansowanie na styku kreatywności i księgowości”. W BBDO kieruje nowo powstałym działem designu, tworzy możliwości do tego by powstawały dobrze zaprojektowane komunikaty w atmosferze zrozumienia procesu i celu.

Źródło: nowymarketing.pl/a/32599,bbdo-wzmacnia-kompetencje-i-struktury