Przejdź do menu Przejdź do treści

Plany zajęć: odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i rozwiązywanie problemów

Jak sprawdzić plan zajęć?

  1. Zaloguj się do USOSweb UE Katowice
  2. Wybierz zakładkę "Mój USOSweb"

Jak sprawdzić swoją grupę?

Grupa będzie widoczna na planie zajęć.

Czy plany zajęć mogą ulegać zmianom?

Tak. Aktualne plany zajęć znajdują się wyłącznie w USOSweb, zalecamy regularne sprawdzanie.

Przed kolejnym sprawdzeniem planu zajęć polecamy wyczyścić cache przeglądarki internetowej lub otworzyć stronę w karcie incognito.

Czy plany zajęć będą dostępne w aplikacji mobilnej?

Obecnie plany zajęć dostępne są wyłącznie w USOSweb UE Katowice. O ewentualnym pojawieniu się nowych rozwiązań poinformujemy w mediach społecznościowych i na stronie www.

Nie mogę zalogować się do USOSweb.

Aby aktywować konto (lub zmienić hasło) w USOSweb należy nacisnąć przycisk 'Ustaw nowe hasło' i przejść kolejno przez procedurę.

Jestem zalogowany w USOSweb, ale nie widzę swojego planu.

Aby zobaczyć plan znależy wybrać odpowiedni tydzień odbywających się zajęć. Jeśli mimo wyboru odpowiedniego tygodnia nadal go nie widać - należy skontaktować się z Dziekanatem (problem może leżeć w nieprzypisaniu do odpowiednich grup zajęciowych).

Nie widzę swojego planu zajęć mimo, że mam konto w systemie i numer grupy.

Niektóre plany zajęć mogą nie być jeszcze dostępne z uwagi na prace aktualizacyjne, prosimy o regularne sprawdzanie.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela