Plany zajęć: odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i rozwiązywanie problemów
Jak sprawdzić plan zajęć?
- Zaloguj się do USOSweb UE Katowice
- Wybierz zakładkę "Mój USOSweb"
Jak sprawdzić swoją grupę?
Grupa będzie widoczna na planie zajęć.
Czy plany zajęć mogą ulegać zmianom?
Tak. Aktualne plany zajęć znajdują się wyłącznie w USOSweb, zalecamy regularne sprawdzanie.
Przed kolejnym sprawdzeniem planu zajęć polecamy wyczyścić cache przeglądarki internetowej lub otworzyć stronę w karcie incognito.
Czy plany zajęć będą dostępne w aplikacji mobilnej?
Obecnie plany zajęć dostępne są wyłącznie w USOSweb UE Katowice. O ewentualnym pojawieniu się nowych rozwiązań poinformujemy w mediach społecznościowych i na stronie www.
Nie mogę zalogować się do USOSweb.
Aby aktywować konto (lub zmienić hasło) w USOSweb należy nacisnąć przycisk 'Ustaw nowe hasło' i przejść kolejno przez procedurę.
Jestem zalogowany w USOSweb, ale nie widzę swojego planu.
Aby zobaczyć plan znależy wybrać odpowiedni tydzień odbywających się zajęć. Jeśli mimo wyboru odpowiedniego tygodnia nadal go nie widać - należy skontaktować się z Dziekanatem (problem może leżeć w nieprzypisaniu do odpowiednich grup zajęciowych).
Nie widzę swojego planu zajęć mimo, że mam konto w systemie i numer grupy.
Niektóre plany zajęć mogą nie być jeszcze dostępne z uwagi na prace aktualizacyjne, prosimy o regularne sprawdzanie.
Dołącz do nas