Przejdź do menu Przejdź do treści

Joan Ball

Dr Joan Ball jest profesorem marketingu na Uniwersytecie St. John's i założycielką WOMB Service Design Lab, firmy konsultingowej prowadzące partycypacyjne badania w działaniu z siedzibą w Nowym Jorku, USA. Jej badania, nauczanie i praca konsultingowa koncentrują się na projektowaniu usług, zachowaniach konsumenckich oraz na tym, jak najlepiej tworzyć systemy i procesy usługowe, które mają wpływ na społeczeństwo i dobrobyt ludzi. Jest szczególnie zainteresowana tym, jak osoby w okresie przejściowym korzystają z dostępu do strategii, narzędzi i technik projektowania usług. Jej badania zostały opublikowane w wielu międzynarodowych recenzowanych czasopismach, w tym: Harvard Business Review, The Journal of Service Management, The Journal of Service Marketing, The Journal of Service Theory and Practice, Advances in Consumer Research, Journal of Creating Value oraz Journal of Postdigital Science and Learning. Jej książka Stop, Ask, Explore: Learn to Navigate Change in Uncertain Times ukazała się w 2022 roku.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3