Przejdź do menu Przejdź do treści

Mohan Ram

Mohan Ram jest szefem global field marketing w DigitalOcean, gdzie kieruje regionalną ekspansją i inicjatywami marketingowymi firmy, aby napędzać wzrost na rynkach kluczowych i wschodzących.

Wcześniej był szefem Go-to-Market w regionie APAC (Azja-Pacyfik), Europie Wschodniej i MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), gdzie pomógł rozszerzyć obecność firmy w nowych regionach poprzez rozwój biznesu, zaangażowanie deweloperów i społeczności startupów oraz inicjatywy PR.

Wcześniej budował i zarządzał globalnym programem startupowym DigitalOcean, Hatch wspierającym startupy podczas ich uruchamiania i skalowania. Będąc drugim pracownikiem zespołu DigitalOcean zajmującego się międzynarodową ekspansją w Indiach, był zaangażowany w budowanie lokalnych strategii go-to-market i partnerstwa z kluczowymi graczami ekosystemu, takimi jak akceleratory, inkubatory, firmy VC, lokalne organy rządowe i społeczności deweloperów w APAC.

Wcześniej współpracował z firmami z listy Fortune 500, takimi jak NetApp, gdzie budował i zarządzał partnerstwami na rynkach Indii i Sri Lanki. Pracował również ze startupami i organizacjami wspierającymi startupy, takimi jak Kyron (obecnie Techstars India), gdzie pomagał budować programy innowacyjne i korporacyjne programy akceleracyjne dla takich firm jak Target, LBrands, Swiss Re i Lowe's. Jest międzynarodowym mówcą, przemawiał na znanych konferencjach dotyczących startupów i technologii w USA, Indonezji, Turcji i Portugalii. Jest również wolontariuszem jako główny mentor w Techstars i innych programach akceleracyjnych.

LinkedIn

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp SAP University Alliances
logotyp acca
logotyp ela