Przejdź do menu Przejdź do treści

Thomas Heinrich Musiolik

Thomas Heinrich Musiolik urodził się w Strzelcach Opolskich (Polska) i dorastał w Berlinie. Studiował Biznes Międzynarodowy i Zarządzanie Międzynarodowe (Marketing i Komunikacja) na uniwersytetach w Bredzie (Holandia) i Berlinie (Niemcy). Jest profesorem katedry na Woxsen University, Hyderabad (Indie), profesorem wizytującym na i-University (IU), Tokyo (Japonia) oraz doktorantem na University of the Arts w Berlinie.

Jest redaktorem naczelnym Journal of Future Robot Life. Wykłada zarządzanie marką cyfrową, digital experience, multisensory experience i komunikację w sieci na uniwersytetach w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Ameryce Południowej i Polsce. Jest również ekspertem Komisji Europejskiej oraz recenzentem wydawnictw i czasopism naukowych (np. Marketing Review St. Gallen) oraz autorem kilku książek i artykułów w czasopismach specjalizujących się w marketingu i komunikacji.

Jest również ambasadorem naukowym Brain City Berlin. Od 2011 roku bada funkcje mózgu i wpływ mediów cyfrowych na jego działanie. Celem jego pracy jest zrozumienie potrzeb klientów i odwzorowanie tych ustaleń w dynamicznym modelu oraz zintegrowanie ich w przestrzeni cyfrowej, jako w pełni zautomatyzowanego interfejsu. Efektem byłyby idealne doświadczenie użytkownika. Prowadzi również badania nad zmianami społecznymi, które pojawiają się w kontekście cyfryzacji. Celem pracy jest lepsze zrozumienie cyfryzacji i jej wpływu na ludzki mózg, wykorzystując pozyskane dane z badań dla dobra społeczeństwa.

Osobiście i jako naukowiec opowiada się za jasnymi decyzjami, ‘zaraźliwymi’ pomysłami i ciągłym kwestionowaniem statusu quo.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3