Yuri Seo
Dr Yuri Seo jest adiunktem na Wydziale Marketingu University of Auckland Business School, Nowa Zelandia. Przedmiotem jego badań są psychologiczne i socjologiczne ujęcia zachowań konsumenckich. Opublikował 38 artykułów w czasopismach AJG-3/4/4* (46 ABDC-A/A*), w tym publikacje w najlepszych czasopismach marketingowych, takich jak „Journal of Consumer Research” (UTD-24, FT-50, AJG-4*, ABDC-A*) i „Journal of Consumer Psychology” (FT-50, AJG-4*, ABDC-A*). Jest laureatem kilku ważnych nagród badawczych, w tym “ANZMAC Emerging Researcher of the Year Award”, “The University of Auckland Early Career Research Excellence Award (ECREA)” oraz “The University of Auckland Business School Research Excellence Award”. Jest również wymieniony na liście “Standford University's Top 2% of Scientists”. Obecnie pełni funkcję zastępcy dziekana ds. badań na University of Auckland Business School, jest liderem w dziedzinie nauk marketingowych i badań konsumenckich na Wydziale Marketingu oraz dyrektorem Centrum Studiów Koreańskich w New Zealand Asia Institute.
Dołącz do nas