W ramach zajęć z "Projektu programistycznego" na studiach magisterskich studenci realizowali projekt grupowy ze szczególnym uwzględnieniem potencjału komercjalizacyjnego. Na ostatnich zajęciach podeszli do próby profesjonalnego "pitchowania", czyli sprzedaży własnego produktu potencjalnym inwestorom. W tych wcielili się dr Tomasz Jach, prowadzący zajęcia oraz Mateusz Chrobok - specjalista od spraw startupowych. Każda z grup zaprezentowała swoje rozwiązanie od strony potrzeb, które zaspokaja, a także od strony potencjalu technicznego i nieszablonowych rozwiązań. Sporo projektów zaskoczyło pozytywnie dogłębnym zrozumieniem potrzeb rynkowych oraz dojrzałością. Wspólnie, za pomocą słodkiej waluty, każda z grup mogła "zainwestować" w rozwiązanie konkurencji, bądź też zostawić środki na własne "cele i inwestycje". Walka o pierwsze miejsce była zażarta, a wynik - nieoczywisty. Koniec końców, pierwsza edycja Akademii Startupów zakończyła się powodzeniem dla wszystkich zainteresowanych. Do zobaczenia w przyszłym roku
Dołącz do nas