Pracownicy KUM, jako eksperci w mediach

Wypowiedzi dr. Tomasza Jacha i mgr. Szymona Głowania w mediach w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu 2022.

Wzmianki dotyczące wypowiedzi eksperckich na temat cyberbezpieczeństwa w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu 2022 w mediach z wypowiedziami dr. Tomasza Jacha wygenerowały tzw. ekwiwalent reklamowy (AVE) na poziomie ponad 26,5 tys. zł i dotarły do blisko 1,28 mln odbiorców. Pojawiły się m.in. w: PR4 Polskiego Radia, Radiu Eska Śląsk, Radiu Vox FM (stacja główna oraz ośrodki: Poznań, Radom, Gorzów), gliwice.gosc.pl, radioem.pl, eurostudent.pl, radio.katowice.pl. Ponadto komentarz ekspercki mgr. Szymona Głowani w TVP3 Katowice wygenerował dodatkowo ponad 5 tys. zł  tzw. ekwiwalentu reklamowego (AVE) i dotarł do ponad 31 tys. odbiorców.