Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem

Liczba miejsc ograniczona!
(decyduje kolejność zgłoszeń z kompletem dokumentów)
3 semestry (344 godziny)
Opis studiów
Prestiżowe studia podyplomowe MBA w Zarządzaniu Sprzedażą i Marketingiem to unikalna propozycja edukacyjna dedykowana osobom pragnącym skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem we współczesnym, dynamicznym otoczeniu biznesowym. Program łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżerską, koncentrując się na strategii sprzedażowej, nowoczesnych narzędziach marketingowych oraz umiejętnościach interpersonalnych liderów. Podążając za najbardziej aktualnymi trendami we współczesnym biznesie osobne moduły tematyczne poświęcono zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, marketingowi i sprzedaży online oraz finansowym aspektom pracy menedżera sprzedaży i marketingu. Studia te bazują na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą, co znalazło wyraz w wysokim poziomie satysfakcji Słuchaczy popartej rekomendacjami (zapoznaj się tutaj). Wcześniejsze doświadczenia kierownictwa skłoniły do stworzenia nowego programu studiów, który jest bezpośrednio nakierowany na rozwijanie najbardziej aktualnych kompetencji kadry menedżerskiej w odniesieniu do rynków krajowych i rynków zagranicznych.
Adresaci
Zapraszamy menedżerów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz przedsiębiorców chcących rozwinąć swoje kompetencje przywódcze i strategiczne oraz efektywnie zarządzać zespołami sprzedażowymi i marketingowymi.
Warunkiem przyjęcia na studia jest ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz minimum:
- 1 rok zatrudnienia na stanowisku kierowniczym w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta, lub
- 2 lata prowadzenia własnej działalności gospodarczej, lub
- 3 lata zatrudnienia na stanowisku specjalisty w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta.
Kandydaci na studia powinni:
- zarejestrować się w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów,
- uzupełnić swój profil w systemie i załączyć dyplom ukończenia studiów wyższych,
- zamieścić w systemie swoje CV oraz zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe,
- wziąć udział w rozmowie kwalifikacyjnej.
Korzyści
- Zdobędziesz aktualną wiedzę oraz praktyczne umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania sprzedażą i marketingiem.
- Rozwiniesz kompetencje interpersonalne oraz umiejętności przywódcze.
- Rozwiniesz wiedzę i zdolności w zakresie finansowych aspektów zarządzania marketingiem i sprzedażą.
- Poznasz nowoczesne techniki analizy danych marketingowych i wykorzystania sztucznej inteligencji.
- Uzyskasz dyplom MBA ceniony przez pracodawców.
- Wybierzesz kierunek studiów oparty na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą (zapoznaj się z rekomendacjami tutaj).
Dokument końcowy (certyfikaty i uprawnienia)
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
- Dyplom MBA.
Założenia studiów
Studia łączą zaawansowaną wiedzę z zakresu strategii sprzedaży i marketingu z praktycznymi ćwiczeniami, studiami przypadków oraz symulacjami, które pozwalają uczestnikom skutecznie przenosić zdobytą wiedzę do praktyki zawodowej.
Metody prowadzenia zajęć
Zajęcia prowadzone są online w formie interaktywnych wykładów, warsztatów, ćwiczeń, symulacji oraz studiów przypadków, zapewniając intensywną wymianę doświadczeń oraz aktywny udział uczestników.
Program
Lp. | Przedmiot | Liczba godzin teoretycznych | Liczba godzin praktycznych | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|
1 | Kompetencje interpersonalne lidera sprzedaży | 10 | 30/8 | 9 |
2 | Zarządzanie finansowe w zarządzaniu i marketingu | 15 | 34/15 | 10 |
3 | Strategiczne zarządzanie sprzedażą | 26 | 46/8 | 11 |
4 | Strategiczne zarządzanie marketingiem | 28 | 36/8 | 12 |
5 | E-commerce i marketing cyfrowy | 18 | 22/8 | 9 |
6 | Sztuczna inteligencja w marketingu | 14 | 18/0 | 9 |
Razem | 111 | 186/47 | 60 |
Organizacja
Organizacja studiów (cykl zajęć i miejsce ich odbywania)
Zajęcia prowadzone w formule online, z możliwością aktywnego uczestnictwa z dowolnego miejsca na świecie. Zajęcia odbywają się w okresie weekendowym (soboty i niedziele) przy dążnością do ich możliwie równomiernego rozłożenia w ramach trzech kolejnych semestrów zajęć.
Kryteria ukończenia studiów
- minimum 75% obecności na zajęciach, biorąc pod uwagę sumarycznie wszystkie moduły tematyczne,
- wiedza i umiejętności przekazywane na wszystkich modułach tematycznych weryfikowane są w drodze testowego egzaminu końcowego, którego zaliczenie jest podstawą uzyskania pozytywnej oceny końcowej,
- warunkiem dopuszczenia do egzaminu końcowego jest wcześniejsze zaliczenie modułów tematycznych czyli uzyskanie ponad 51% punktów liczonych jako suma punktacji uzyskanej w ramach zadań realizowanych we wszystkich modułach. Zadania te opisane są w kartach opisu modułów.
Kadra dydaktyczna
Zajęcia prowadzone są przez uznanych ekspertów i praktyków, pracowników naukowo-dydaktycznych oraz konsultantów biznesowych o bogatym doświadczeniu zawodowym.
Kierownicy studiów
prof. dr hab. Maciej Mitręga, e-mail: maciej.mitrega@ue.katowice.pl
dr Anna Wieczorek, e-mail: anna.wieczorek@ue.katowice.pl
Cena
Czesne w roku akademickim 2025/2026
- 11 500 zł (cena studiów przy płatności w dwóch ratach)
- dla absolwentów UE Katowice obowiązuje zniżka w wysokości 20%
- płatność jednorazowa - wysokość czesnego zostaje pomniejszona o 100 zł
- płatność w 4 ratach: wysokość czesnego wzrasta o 100 zł
- rejestracja na studia jest bezpłatna - nie pobieramy wpisowego!
Harmonogram
Harmonogram kierunku studiów podyplomowych "Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem" (rozpoczęcie zajęć w listopadzie 2025 roku). Harmonogram może ulec zmianie!
Jak się zapisać?
Od 9 czerwca do 30 września 2025 roku trwa rekrutacja na studia w roku akademicki 2025/2026 (planowane rozpoczęcie zajęć w październiku/listopadzie 2025). Rekrutacja odbywa się w 100% online za pośrednictwem internetowego systemu rekrutacyjnego.
W systemie należy utworzyć konto (wypełniając wszystkie obowiązkowe pola) i zapisać się na wybrany kierunek (zamieszczając skan dyplomu ukończenia studiów wyższych w zgłoszeniu rekrutacyjnym). Uwaga! Tylko kompletne zgłoszenia rekrutacyjne będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji!
Nie zwlekaj i zapisz się już dziś! Nie pobieramy wpisowego!
Kontakt
Rekrutacja na studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach:
e-mail: podyplomowe@uekat.pl
tel.: +48 32 257-7300
ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.16
40-287 Katowice
Dołącz do nas