Przejdź do menu Przejdź do treści

Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem

Liczba miejsc ograniczona!
(decyduje kolejność zgłoszeń z kompletem dokumentów)

3 semestry (344 godziny)

Opis studiów

Prestiżowe studia podyplomowe MBA w Zarządzaniu Sprzedażą i Marketingiem to unikalna propozycja edukacyjna dedykowana osobom pragnącym skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem we współczesnym, dynamicznym otoczeniu biznesowym. Program łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżerską, koncentrując się na strategii sprzedażowej, nowoczesnych narzędziach marketingowych oraz umiejętnościach interpersonalnych liderów. Podążając za najbardziej aktualnymi trendami we współczesnym biznesie osobne moduły tematyczne poświęcono zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) w marketingu, marketingowi i sprzedaży online oraz finansowym aspektom pracy menedżera sprzedaży i marketingu. Studia te bazują na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą, co znalazło wyraz w wysokim poziomie satysfakcji Słuchaczy popartej rekomendacjami (zapoznaj się tutaj). Wcześniejsze doświadczenia kierownictwa skłoniły do stworzenia nowego programu studiów, który jest bezpośrednio nakierowany na rozwijanie najbardziej aktualnych kompetencji kadry menedżerskiej w odniesieniu do rynków krajowych i rynków zagranicznych. 

Adresaci

Zapraszamy menedżerów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz przedsiębiorców chcących rozwinąć swoje kompetencje przywódcze i strategiczne oraz efektywnie zarządzać zespołami sprzedażowymi i marketingowymi.
Warunkiem przyjęcia na studia jest ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz minimum:

  • 1 rok zatrudnienia na stanowisku kierowniczym w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta, lub
  • 2 lata prowadzenia własnej działalności gospodarczej, lub
  • 3 lata zatrudnienia na stanowisku specjalisty w pionie zajmującym się marketingiem, sprzedażą lub obsługą klienta.

Kandydaci na studia powinni:

  • zarejestrować się w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów,
  • uzupełnić swój profil w systemie i załączyć dyplom ukończenia studiów wyższych,
  • zamieścić w systemie swoje CV oraz zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  • wziąć udział w rozmowie kwalifikacyjnej.

Korzyści

  • Zdobędziesz aktualną wiedzę oraz praktyczne umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania sprzedażą i marketingiem.
  • Rozwiniesz kompetencje interpersonalne oraz umiejętności przywódcze.
  • Rozwiniesz wiedzę i zdolności w zakresie finansowych aspektów zarządzania marketingiem i sprzedażą.
  • Poznasz nowoczesne techniki analizy danych marketingowych i wykorzystania sztucznej inteligencji.
  • Uzyskasz dyplom MBA ceniony przez pracodawców.
  • Wybierzesz kierunek studiów oparty na pozytywnych doświadczeniach kierownictwa oraz grona dydaktycznego w zakresie prawie 20 letniej realizacji studiów specjalistycznych poświęconych tematyce zarządzania sprzedażą (zapoznaj się z rekomendacjami tutaj).

Dokument końcowy (certyfikaty i uprawnienia)

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
  • Dyplom MBA.

Założenia studiów

Studia łączą zaawansowaną wiedzę z zakresu strategii sprzedaży i marketingu z praktycznymi ćwiczeniami, studiami przypadków oraz symulacjami, które pozwalają uczestnikom skutecznie przenosić zdobytą wiedzę do praktyki zawodowej.

Metody prowadzenia zajęć

Zajęcia prowadzone są online w formie interaktywnych wykładów, warsztatów, ćwiczeń, symulacji oraz studiów przypadków, zapewniając intensywną wymianę doświadczeń oraz aktywny udział uczestników.

Program

Lp.PrzedmiotLiczba godzin teoretycznychLiczba godzin praktycznychPunkty ECTS
1Kompetencje interpersonalne lidera sprzedaży1030/89
2Zarządzanie finansowe w zarządzaniu i marketingu1534/1510
3Strategiczne zarządzanie sprzedażą

26

46/8

11

4Strategiczne zarządzanie marketingiem

28

36/8

12

5E-commerce i marketing cyfrowy1822/89
6Sztuczna inteligencja w marketingu1418/09
 Razem111186/4760

Organizacja

Organizacja studiów (cykl zajęć i miejsce ich odbywania)

Zajęcia prowadzone w formule online, z możliwością aktywnego uczestnictwa z dowolnego miejsca na świecie. Zajęcia odbywają się w okresie weekendowym (soboty i niedziele) przy dążnością do ich możliwie równomiernego rozłożenia w ramach trzech kolejnych semestrów zajęć.

Kryteria ukończenia studiów

  • minimum 75% obecności na zajęciach, biorąc pod uwagę sumarycznie wszystkie moduły tematyczne,
  • wiedza i umiejętności przekazywane na wszystkich modułach tematycznych weryfikowane są w drodze testowego egzaminu końcowego, którego zaliczenie jest podstawą uzyskania pozytywnej oceny końcowej,
  • warunkiem dopuszczenia do egzaminu końcowego jest wcześniejsze zaliczenie modułów tematycznych czyli uzyskanie ponad 51% punktów liczonych jako suma punktacji uzyskanej w ramach zadań realizowanych we wszystkich modułach. Zadania te opisane są w kartach opisu modułów. 

Kadra dydaktyczna

Zajęcia prowadzone są przez uznanych ekspertów i praktyków, pracowników naukowo-dydaktycznych oraz konsultantów biznesowych o bogatym doświadczeniu zawodowym. 

Kierownicy studiów

prof. dr hab. Maciej Mitręga, e-mail: maciej.mitrega@ue.katowice.pl
dr Anna Wieczorek, e-mail:  anna.wieczorek@ue.katowice.pl

Cena

Czesne w roku akademickim 2025/2026

  • 11 500 zł (cena studiów przy płatności w dwóch ratach)
  • dla absolwentów UE Katowice obowiązuje zniżka w wysokości 20%
  • płatność jednorazowa - wysokość czesnego zostaje pomniejszona o 100 zł
  • płatność w 4 ratach: wysokość czesnego wzrasta o 100 zł
  • rejestracja na studia jest bezpłatna - nie pobieramy wpisowego!

Harmonogram

Harmonogram kierunku studiów podyplomowych "Master of Business Administration (MBA) w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem" (rozpoczęcie zajęć w listopadzie 2025 roku). Harmonogram może ulec zmianie!

Jak się zapisać?

Od 9 czerwca do 30 września 2025 roku trwa rekrutacja na studia w roku akademicki 2025/2026 (planowane rozpoczęcie zajęć w październiku/listopadzie 2025). Rekrutacja odbywa się w 100% online za pośrednictwem internetowego systemu rekrutacyjnego. 

W systemie należy utworzyć konto (wypełniając wszystkie obowiązkowe pola) i zapisać się na wybrany kierunek (zamieszczając skan dyplomu ukończenia studiów wyższych w zgłoszeniu rekrutacyjnym)Uwaga! Tylko kompletne zgłoszenia rekrutacyjne będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji!

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś! Nie pobieramy wpisowego!

Kontakt

Rekrutacja na studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach:

e-mail: podyplomowe@uekat.pl 
tel.: +48 32 257-7300
ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.16
40-287 Katowice

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3