Przejdź do menu Przejdź do treści

Publikacja dr Katarzyny Czernek w czasopiśmie " „Journal of Destination Marketing & Management”

Dr Katarzyna Czernek z Katedry Teorii Zarządzania we współautorstwie z prof. Wojciechem Czakonem (Uniwersytet Jagielloński) oraz prof. UEP, dr hab. Pawłem Marszałkiem (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) opublikowała artykuł pt. „Trust and formal contracts: complements or substitutes? A
study of tourism collaboration in Poland” w czasopiśmie pt. „Journal of Destination Marketing & Management” (5-letni Impact Factor: 2,158). W artykule autorzy analizują, na podstawie badań prowadzonych w sektorze turystycznym, czy zaufanie i pisemne umowy z partnerami gospodarczymi
można traktować jako rozwiązania alternatywne czy też komplementarne.

Z pełną wersją artykułu przez 50 najbliższych dni można się zapoznać
klikając na link:
https://authors.elsevier.com/a/1WAuD,oJjluNsw

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3