Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych

 

 

Autor                     Zbigniew Widera

ISBN                      978-83-7246-430-5

Liczba stron          146

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2018

Cena                     13 zł

 

Spis treści

 

Prezentowane opracowanie jest wyabstrahowaną częścią monografii pt. Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych autorstwa Zbigniewa Widery i Pawła Sarny. Z rozległego obszaru komunikacji wybrano temat komunikacji marketingowej ze wskazaniem w niej roli mediów. Zagadnienie to scharakteryzowano w działalności instytucji usług publicznych. Czytelnicy zapoznają się z ujęciami definicyjnymi i odnajdą kilka kontekstów przedstawionych zagadnień, rozpoczynając lekturę od rozdziału opisującego komunikację i jej narzędzie, jakim są media. Przy czym media będą rozumiane w ich klasycznym ujęciu, jako instytucje mediów, a także jako nowe media, w których komunikacja odbywa się za pośrednictwem Internetu i urządzeń mobilnych. Praca składa się z sześciu obszernych rozdziałów.

 

Powrót do listy