Autor Zbigniew Widera
ISBN 978-83-7875-430-5
Liczba stron 146
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2018
Cena 15 zł
Prezentowane opracowanie jest wyabstrahowaną częścią monografii pt. Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych autorstwa Zbigniewa Widery i Pawła Sarny. Z rozległego obszaru komunikacji wybrano temat komunikacji marketingowej ze wskazaniem w niej roli mediów. Zagadnienie to scharakteryzowano w działalności instytucji usług publicznych. Czytelnicy zapoznają się z ujęciami definicyjnymi i odnajdą kilka kontekstów przedstawionych zagadnień, rozpoczynając lekturę od rozdziału opisującego komunikację i jej narzędzie, jakim są media. Przy czym media będą rozumiane w ich klasycznym ujęciu, jako instytucje mediów, a także jako nowe media, w których komunikacja odbywa się za pośrednictwem Internetu i urządzeń mobilnych. Praca składa się z sześciu obszernych rozdziałów.