Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych
Prezentowane opracowanie jest wyabstrahowaną częścią monografii pt. Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych autorstwa Zbigniewa Widery i Pawła Sarny. Z rozległego obszaru komunikacji wybrano temat komunikacji marketingowej ze wskazaniem w niej roli mediów. Zagadnienie to scharakteryzowano w działalności instytucji usług publicznych. Czytelnicy zapoznają się z ujęciami definicyjnymi i odnajdą kilka kontekstów przedstawionych zagadnień, rozpoczynając lekturę od rozdziału opisującego komunikację i jej narzędzie, jakim są media. Przy czym media będą rozumiane w ich klasycznym ujęciu, jako instytucje mediów, a także jako nowe media, w których komunikacja odbywa się za pośrednictwem Internetu i urządzeń mobilnych. Praca składa się z sześciu obszernych rozdziałów.
Autor | Zbigniew Widera |
ISBN | 978-83-7875-430-5 |
Rok wydania | 2018 |
Liczba stron | 146 |
Format | B5 |
Dołącz do nas