Przejdź do menu Przejdź do treści

Public relations w przestrzeni publicznej

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.

Redakcja naukowaAnna Adamus-Matuszyńska
ISBN978-83-7875-466-4
Rok wydania2018
Liczba stron192
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3