Zadania Kancelarii
Do podstawowych zadań kancelarii należą:
- Bieżące inicjowanie obiegu dokumentacji w obrębie Uniwersytetu oraz ich wysyłka poza Uczelnię.
- Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji: przyjmowanie, segregowanie, ewidencjonowanie i dystrybucja dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej.
- Obsługa dokumentacji przychodzącej, w tym rejestrowanie, przyjmowanie oraz przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym (w tym ewidencjonowanie dokumentacji w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych).
- Obsługa dokumentacji wychodzącej, w tym przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie zgodnie z określonymi przez jednostki organizacyjne formami wysyłki.
- Obsługa elektronicznej dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu poczty e-mail: kancelaria@ue.katowice.pl, w tym przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz.
- Obsługa dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP), w tym: przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz.
- Obsługa elektronicznej dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu e-Doręczenia, w tym przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz.
- Obsługa korespondencji wewnętrznej jednostek organizacyjnych tj. segregowanie oraz rozdział korespondencji do poszczególnych półek kancelaryjnych jednostek organizacyjnych.
- Reklamacje przesyłek poleconych oraz paczek.
- Prowadzenie ewidencji kosztów za wysłaną dokumentację wychodzącą.
Dołącz do nas