Przejdź do menu Przejdź do treści

Zadania Kancelarii

Do podstawowych zadań kancelarii należą:

  1. Bieżące inicjowanie obiegu dokumentacji w obrębie Uniwersytetu oraz ich wysyłka poza Uczelnię. 
  2. Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji: przyjmowanie, segregowanie, ewidencjonowanie i dystrybucja dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej. 
  3. Obsługa dokumentacji przychodzącej, w tym rejestrowanie, przyjmowanie oraz przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym (w tym ewidencjonowanie dokumentacji w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych). 
  4. Obsługa dokumentacji wychodzącej, w tym przyjmowanie, rejestrowanie oraz wysyłanie zgodnie z określonymi przez jednostki organizacyjne formami wysyłki. 
  5. Obsługa elektronicznej dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu poczty e-mail: kancelaria@ue.katowice.pl, w tym przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz. 
  6. Obsługa dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP), w tym: przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz. 
  7. Obsługa elektronicznej dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej z adresu e-Doręczenia, w tym przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie odpowiednim jednostkom organizacyjnym oraz wysyłanie na zewnątrz. 
  8. Obsługa korespondencji wewnętrznej jednostek organizacyjnych tj. segregowanie oraz rozdział korespondencji do poszczególnych półek kancelaryjnych jednostek organizacyjnych. 
  9. Reklamacje przesyłek poleconych oraz paczek. 
  10. Prowadzenie ewidencji kosztów za wysłaną dokumentację wychodzącą.
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3