Przejdź do menu Przejdź do treści

Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kultura wspierana technologią Next Tech (monografia, e-book)

W niniejszej publikacji podjęto się zadania prezentacji oraz analizy zastosowania i przejawów obecności nowych technologii w kulturze, instytucjach kultury i ich wytworach, jej celem jest więc przedstawienie różnych aspektów zastosowania nowoczesnych technologii na różnych płaszczyznach funkcjonowania kultury i sztuki. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także licznych publikacjach prasowych i internetowych. Treść opracowania tworzy 10 rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi i doktoranci polskich uczelni wyższych, którzy swoje teksty poświęcili przedstawieniu różnorodnych aspektów zastosowania nowych technologii w kulturze, dających pogląd na współczesny wizerunek jednostek kultury wspieranych nowymi możliwościami technologicznymi. Publikacja ta, dzięki połączeniu różnych wątków związanych z szeroko pojętą nowoczesnością w kulturze, umożliwia wieloaspektowe spojrzenie na funkcjonowanie nowych technologii, ich związki z sektorem kultury, różne przejawy i ich wpływ na inne aspekty życia gospodarczego.

 

Redakcja naukowa Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń
ISBN 978-83-7875-900-3
Data i miejsce publikacji Katowice, 05.08.2024
Liczba stron 151
Format PDF
Wersja elektroniczna ŚLĄSKA BIBLIOTEKA CYFROWA
Otwarty dostęp na licencji CC BY 4.0
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3