Przejdź do menu Przejdź do treści

Media w ekonomii - ekonomia w mediach (monografia, e-book)

Autorzy monografii skupiają się na relacjach pomiędzy światem mediów i światem ekonomii przedstawiając je w interdyscyplinarny sposób. Ukazują możliwości łączenia perspektyw badawczych: nauk o komunikacji społecznej i mediach, ekonomii i finansów oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Starają się wyjaśnić zmiany w funkcjonowaniu jednostek, społeczności, organizacji w zmediatyzowanej rzeczywistości społecznej i gospodarczej.

 

Redakcja naukowa Jerzy Gołuchowski, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak
ISBN 978-83-7875-925-6
Data i miejsce publikacji Katowice, 17.03.2025
Liczba stron 184
Format PDF
Wersja elektroniczna ŚLĄSKA BIBLIOTEKA CYFROWA
Otwarty dostęp na licencji CC BY 4.0
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3