Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym
Celem ogólnym podjętych w monografii badań jest rozpoznanie istoty, rodzajów korzyści, uwarunkowań wynikających z zarządzania biznesem zgodnego z zidentyfikowanymi paradygmatami. Skuteczność osiągnięcia celu głównego wymagała badań spełniających cele szczegółowe, do których zaliczono: określenie atrybutów paradygmatów zarządzania podmiotami w otoczeniu sieciowym; identyfikację determinant wyboru formy organizacyjnej, zasad współdziałania międzyorganizacyjnego w przestrzeni sieciowej; identyfikację sposobów wykorzystania zasobów w przebiegających w sieciach procesach gospodarczych; identyfikację metod zarządzania relacjami w organizacjach sieciowych; identyfikację ryzyka kreowania renty sieciowej. Tym celom podporządkowano strukturę monografii. Prezentowane wyniki badań dedykowane są zarówno praktykom gospodarczym, jak i osobom studiującym zarządzanie.
Redakcja naukowa | Paweł Kosiń, Barbara Woźniak-Sobczak |
ISBN | 978-83-7875-393-3 |
Rok wydania | 2017 |
Liczba stron | 175 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas