Przejdź do menu Przejdź do treści

Elementy ekonomii matematycznej dla studentów ekonomii i zarządzania

Niniejszy podręcznik ma na celu wzbogacenie oferty edukacyjnej z zakresu ekonomii matematycznej. Skierowany jest głównie do studentów uczelni ekonomicznych oraz studentów wydziałów ekonomicznych politechnik i uniwersytetów. Podręcznik ten składa się z sześciu rozdziałów, w których przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące preferencji konsumenta, funkcji użyteczności, funkcji popytu konsumenta, teorii produkcji i teorii przedsiębiorstwa oraz statycznych modeli równowagi. Każdy z rozdziałów tej książki składa się z dwóch części. Pierwsza zawiera opis prezentowanych zagadnień wraz z rozwiązanymi przykładami, natomiast w drugiej części można znaleźć zadania do samodzielnego rozwiązania, do których odpowiedzi znajdują się na końcu książki.

AutorzyAdrianna Mastalerz-Kodzis, Monika Miśkiewicz-Nawrocka, Ewa Pośpiech, Henryk Zawadzki, Katarzyna Zeug-Żebro
ISBN978-83-7875-423-7
Rok wydania2018
Liczba stron138
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela