Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji. Zrównoważone zachowanie konsumenckie i ich determinanty
Celem rozdziału pierwszego jest wprowadzenie Czytelnika w tematykę zrównoważonego rozwoju. W rozdziale drugim scharakteryzowano główny przedmiot analiz, tj. zrównoważone zachowania konsumentów. W trzecim rozdziale przedstawiono wybrane grupy ZZK, a także opisano problem niezgodności postaw i zachowań. W poświęconym zagadnieniom metodycznym rozdziale czwartym wyjaśniono specyfikę badań zrównoważonych zachowań konsumenckich, ze szczególnym uwzględnieniem pojawiających się tu problemów i ograniczeń metodycznych. Rozdziały piąty oraz szósty mają charakter empiryczny i zawierają wyniki badań pierwotnych.
Autor | Jolanta Zrałek |
ISBN | 978-83-7875-471-8 |
Rok wydania | 2018 |
Liczba stron | 296 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas