Przedsiębiorca i jego firma. Od pomysłu do wejścia na rynek
Niniejszy podręcznik jest kierowany do potencjalnych młodych przedsiębiorców indywidualnych, którzy zamierzają założyć własną firmę, a którzy podjęli taką decyzję, ale nie mają do końca sprecyzowanej koncepcji dalszego działania. Kierowany jest też do tych wszystkich osób, które mają już pomysł na rozpoczęcie działalności gospodarczej i wizję swojego przedsiębiorstwa, ale stoją w obliczu licznych decyzji, które trzeba podjąć, i działań, które trzeba zrealizować, aby pomysł mógł się zmaterializować. Przygotowując ten podręcznik, myśleliśmy także o tych osobach, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia przedsiębiorcze, z różnych powodów niezakończone sukcesem. W tym miejscu trzeba przywołać inny pokutujący w świadomości wielu ludzi mit dotyczący przedsiębiorczości, a mianowicie taki, że pierwsze przedsięwzięcie musi się zakończyć sukcesem. Biografie wielu sławnych i wielkich przedsiębiorców potwierdzają, że pierwsze próby tworzenia własnego biznesu często kończą się porażką. Niniejsze vademecum przedsiębiorczości koncentruje się w szczególności na tych zagadnieniach związanych z podjęciem działalności na własny rachunek, które obejmują wszystkie najważniejsze kwestie: od pomysłu do wejścia na rynek.
Redakcja naukowa | Grzegorz Głód, Teresa Kraśnicka |
ISBN | 978-83-7875-486-2 |
Rok wydania | 2018 |
Liczba stron | 282 |
Format | B5 |
Dołącz do nas