Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym
W rozdziale pierwszym zaprezentowano relacje między ekonomią i socjologią, stanowiące podłoże sformułowania koncepcji zakorzenienia społecznego. Rozdział drugi poświęcono charakterystyce koncepcji zakorzenienia społecznego autorstwa Marka Granovettera. W rozdziale trzecim uwagę skupiono na charakterystycznych cechach sektora turystycznego i ich znaczeniu dla zakorzenienia społecznego w kontekście współpracy między pomiotami tego sektora. W rozdziale czwartym scharakteryzowano metodykę badań, a w szczególności podejście sieciowe i jego zastosowanie do badania roli zakorzenienia społecznego we współpracy w sektorze turystycznym. W rozdziale piątym przedstawiono wyniki badań empirycznych odnoszących się do źródeł i czynników determinujących zakorzenienie społeczne i umożliwiających zastosowanie tego zakorzenienia w działalności gospodarczej. Rozdział szósty prezentuje pozytywne następstwa zakorzeniania społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym, zidentyfikowane w wyniku własnych badań empirycznych. Siódmy rozdział poświęcono określonym w trakcie badań negatywnym konsekwencjom, jakie zakorzenienie społeczne ma dla współpracy w sektorze turystycznym.
Autor | Katarzyna Czernek |
ISBN | 978-83-7875-363-6 |
Rok wydania | 2017 |
Liczba stron | 367 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Autor | Katarzyna Czernek |
ISBN | 978-83-7875-363-6 |
Liczba stron | 367 |
Format | 170 x 240 mm |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2017 |
Powrót do listy
Dołącz do nas