Przejdź do menu Przejdź do treści

Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym

W rozdziale pierwszym zaprezentowano relacje między ekonomią i socjologią, stanowiące podłoże sformułowania koncepcji zakorzenienia społecznego. Rozdział drugi poświęcono charakterystyce koncepcji zakorzenienia społecznego autorstwa Marka Granovettera. W rozdziale trzecim uwagę skupiono na charakterystycznych cechach sektora turystycznego i ich znaczeniu dla zakorzenienia społecznego w kontekście współpracy między pomiotami tego sektora. W rozdziale czwartym scharakteryzowano metodykę badań, a w szczególności podejście sieciowe i jego zastosowanie do badania roli zakorzenienia społecznego we współpracy w sektorze turystycznym. W rozdziale piątym przedstawiono wyniki badań empirycznych odnoszących się do źródeł i czynników determinujących zakorzenienie społeczne i umożliwiających zastosowanie tego zakorzenienia w działalności gospodarczej. Rozdział szósty prezentuje pozytywne następstwa zakorzeniania społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym, zidentyfikowane w wyniku własnych badań empirycznych. Siódmy rozdział poświęcono określonym w trakcie badań negatywnym konsekwencjom, jakie zakorzenienie społeczne ma dla współpracy w sektorze turystycznym.

 

AutorKatarzyna Czernek
ISBN978-83-7875-363-6
Rok wydania2017
Liczba stron367
Format B5
Wersja elektroniczna
AutorKatarzyna Czernek
ISBN                      

978-83-7875-363-6

Liczba stron 367
Format
170 x 240 mm
Oprawa
miękka
Rok wydania
2017



Dostępna wersja elektroniczna


 

Powrót do listy

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3