Przejdź do menu Przejdź do treści

Konsumpcja miejska. Ekonomiczne refleksje nad ewoluowaniem funkcji miejskich

Praca zawiera refleksje na temat konsumpcji miejskiej, będące autorską propozycją analizowania specyfiki spożywania produktów miasta. Jest jednocześnie próbą zaadaptowania wybranych rezultatów badań ekonomicznych, socjologicznych, geograficznych, historycznych oraz przynależnych do nauk o zarządzaniu (marketing terytorialny, planowanie strategiczne i operacyjne) do sformułowania uwarunkowań funkcjonowania współczesnych miast. W trakcie omawiania poszczególnych aspektów konsumpcji miejskiej uwzględniono sugestie dotyczące implikacji różnych jej cech w procesach gospodarowania zasobami miast. W poszczególnych częściach monografii skoncentrowano się na teoretycznym ujęciu konsumpcji miejskiej, omawiając: miasto jako przedmiot i miejsce konsumpcji, grupy oferentów i konsumentów miejskich oraz wybrane sposoby ustalania cech konsumpcji miejskiej, w tym planowanie wydatków miast i wyznaczanie kierunków rozwoju ze wskazaniem szczególnego znaczenia konsumpcji zbiorowej.

 

AutorMałgorzata Czornik
ISBN978-83-7875-027-7
Rok wydania2012
Liczba stron184
Format B5
Wersja elektroniczna
Otwarty dostępŚLĄSKA BIBLIOTEKA CYFROWA
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3