Przejdź do menu Przejdź do treści

Public relations w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych

Głównym celem opracowania jest przedstawienie istoty public relations, wykorzystywanych przez instytucje finansowe (lokalne i ponadlokalne) narzędzi kształtowania wizerunku, a także zaprezentowanie uwarunkowań determinujących działania podejmowane przez instytucje finansowe z zakresu public relations. Rozważania natury teoretycznej zostały poparte wynikami badań przeprowadzonymi na terenie województwa śląskiego wśród wybranych instytucji finansowych w latach 2006 i 2007. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek usług finansowych oraz jego uczestników, ich funkcje i cele. Rozdział drugi obejmuje zagadnienia związane z prowadzoną przez instytucje finansowe działalnością public relations oraz komunikacją marketingową. W rozdziale trzecim przedstawiono zagadnienia związane z kształtowaniem wizerunku instytucji finansowych.

AutorAgata Jakubowska
ISBN978-83-7246-558-0
Rok wydania2010
Liczba stron149
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3