Public relations w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych
Głównym celem opracowania jest przedstawienie istoty public relations, wykorzystywanych przez instytucje finansowe (lokalne i ponadlokalne) narzędzi kształtowania wizerunku, a także zaprezentowanie uwarunkowań determinujących działania podejmowane przez instytucje finansowe z zakresu public relations. Rozważania natury teoretycznej zostały poparte wynikami badań przeprowadzonymi na terenie województwa śląskiego wśród wybranych instytucji finansowych w latach 2006 i 2007. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek usług finansowych oraz jego uczestników, ich funkcje i cele. Rozdział drugi obejmuje zagadnienia związane z prowadzoną przez instytucje finansowe działalnością public relations oraz komunikacją marketingową. W rozdziale trzecim przedstawiono zagadnienia związane z kształtowaniem wizerunku instytucji finansowych.
Autor | Agata Jakubowska |
ISBN | 978-83-7246-558-0 |
Rok wydania | 2010 |
Liczba stron | 149 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas