Public relations w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych

 

Autor                     Agata Jakubowska

ISBN                      978-83-7246-558-0

Liczba stron          149

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2010

Cena                     nakład wyczerpany

Dostępna wersja elektroniczna

 

Spis_treści

 

 

Głównym celem opracowania jest przedstawienie istoty public relations wykorzystywanych przez instytucje finansowe (lokalne i ponadlokalne) narzędzi kształtowania wizerunku, a także przedstawienie uwarunkowań determinujących działania podejmowane przez instytucje finansowe z zakresu public relations. Rozważania natury teoretycznej poparte zostały wynikami badań przeprowadzonymi na terenie województwa śląskiego wśród wybranych instytucji finansowych w latach 2006 i 2007. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek usług finansowych oraz jego uczestnicy ich funkcje i cele. Rozdział drugi obejmuje zagadnienia związane z prowadzoną przez instytucje finansowe działalnością public relations oraz komunikacją marketingową. W rozdziale trzecim przedstawiono zagadnienia związane z kształtowaniem wizerunku instytucji finansowych.

 

 

Powrót do listy