Przejdź do menu Przejdź do treści

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności. W rozdziale trzecim przedstawiono wpływ kapitału intelektualnego, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego, na innowacyjność i na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Istotnym elementem kapitału intelektualnego jest system wartości wyznaczający postawy, zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. W rozdziale czwartym pokazano konsumentów jako osoby coraz bardziej wyczulone na zachowania rynkowe firm, od których zależy stopień powodzenia koncepcji społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie. W rozdziale piątym zaprezentowano koncepcję oraz wyniki własnych badań empirycznych. Informacje uzyskane w wyniku badań ankietowych firm umożliwiły przybliżenie mechanizmów realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Praca zawiera kilka załączników. Są to przede wszystkim wzory trzech kwestionariuszy ankietowych, które były wykorzystane w celu przeprowadzenia badań bezpośrednich, oraz zbiorcze zestawienia wyników ze względu na cechy charakteryzujące badane zbiorowości.

AutorUrszula Janeczek
ISBN978-83-7875-297-4
Rok wydania2016
Liczba stron376
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3