Przejdź do menu Przejdź do treści

Kompetencje internacjonalizacyjne przedsiębiorstwa

Cel monografii sprowadza się do zaoferowania kadrze menedżerskiej niezbędnej wiedzy pozwalającej na szybką i elastyczną rekonfigurację zasobów przedsiębiorstwa do zmiennych uwarunkowań rynków międzynarodowych. Realizacja tak sformułowanych celów pracy znajduje odzwierciedlenie w jej strukturze problemowej, która obejmuje: krytyczną analizę oraz ocenę koncepcji opisujących i wyjaśniających proces internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, identyfikację koewolucyjnej ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa międzynarodowego będącej wypadkową gry sił otoczenia i adaptacji zarządczej, strukturalizację dynamicznych kompetencji internacjonalizacyjnych przedsiębiorstwa w aspekcie ich właściwości, wymiarów i sekwencji rozwoju, eksplorację konstytuowania się zdolności absorpcyjnych przedsiębiorstwa międzynarodowego w kontekście wpływu modeli mentalnych na proces pozyskiwania, oceny i wykorzystywania wiedzy, objaśnienie i projekcję kompetencji sieciowych przedsiębiorstwa międzynarodowego w aspekcie relacji, integracji i wzorców przepływu wiedzy.

AutorzyKrystyna Jędralska, Marcin Komańda, Agnieszka Dziubińska
ISBN978-83-7875-153-3
Rok wydania2013
Liczba stron140
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3