Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Wybrane problemy

 

 

Autor                     Anna Kwiecień, Beata Reformat (red.)

ISBN                      978-83-7875-299-8

Liczba stron          142

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2016

Cena                     20 zł

Dostępna wersja elektroniczna

 

Spis_treści

  

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury.

Publikacja, dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki gospodarczej, daje wieloaspektowy pogląd na wybrane problemy występujące w jednostkach kultury. Jest ona pokłosiem drugiej edycji ogólnopolskiej konferencji pt. Biznes w kulturze – kultura w biznesie poświęconej problematyce szeroko rozumianej kultury i związanych z nią zagadnień. Praca stanowi ważny przyczynek do kontynuacji dyskursu naukowego oraz inspiruje do usprawnienia działań w instytucjach kultury w Polsce, podążających za zmianami w ich otoczeniu.

 

Powrót do listy