Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

 

 

Autor                     Anna Kwiecień

ISBN                      978-83-7246-406-4

Liczba stron          185

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2010

Cena                     Nakład wyczerpany

Dostępna wersja elektroniczna

 

Spis_treści

 

Rozdział pierwszy pracy poświęcony jest znaczeniu i roli reputacji. Przedstawiono ją na tle innych atrybutów przedsiębiorstwa, takich jak wizerunek i tożsamość. W drugim rozdziale podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu zarządzania reputacją ze wskazaniem narzędzi, jakie mogą być w tym zakresie wykorzystane oraz zadań, które mogą być za ich pomocą wykonane. Przedstawiono również propozycje przedmiotowo czynnościowego ujęcia kreowania reputacji w firmie. Opis narzędzi znajduje się także w rozdziale trzecim. Rozdziały czwarty i piąty zawierają opisy wyników badań empirycznych.

 

Powrót do listy