Przejdź do menu Przejdź do treści

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

Rozdział pierwszy pracy poświęcony jest znaczeniu i roli reputacji. Przedstawiono ją na tle innych atrybutów przedsiębiorstwa, takich jak wizerunek i tożsamość. W drugim rozdziale podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu zarządzania reputacją ze wskazaniem narzędzi, jakie mogą być w tym zakresie wykorzystane oraz zadań, które mogą być za ich pomocą wykonane. Przedstawiono również propozycje przedmiotowo czynnościowego ujęcia kreowania reputacji w firmie. Opis narzędzi znajduje się także w rozdziale trzecim. Rozdziały czwarty i piąty zawierają opisy wyników badań empirycznych.

AutorAnna Kwiecień
ISBN978-83-7246-406-4
Rok wydania2010
Liczba stron185
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3