Biznes ekologiczny. Ekorynek, ekokonsument, ekostrategie firm

 

 

Autor                     Elżbieta Lorek (red.)

ISBN                      978-83-7875-242-4

Liczba stron          193

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2015

Cena                     24 zł

 

Spis_treści

 

W publikacji zaprezentowano problematykę budowania zielonej gospodarki na podstawie zasad zrównoważonego rozwoju. Badania polegały na poznaniu i teoretycznym uogólnieniu procesów ekonomicznych oraz uwarunkowań społeczno-ekologicznych rozwoju rynku dóbr i usług ekologicznych w gminach, przedsiębiorstwach sektora ochrony środowiska i gospodarstwach domowych. W badaniach skoncentrowano się na: rozpoznaniu kształtującego się rynku dóbr i usług ekologicznych w województwie śląskim (jego struktury i szansy rozwoju), a także poznaniu postaw i zachowań nabywców na niektórych segmentach tego rynku.

 

Powrót do listy