Przejdź do menu Przejdź do treści

Biznes ekologiczny. Ekorynek, ekokonsument, ekostrategie firm

W publikacji zaprezentowano problematykę budowania zielonej gospodarki na podstawie zasad zrównoważonego rozwoju. Badania polegały na poznaniu i teoretycznym uogólnieniu procesów ekonomicznych oraz uwarunkowań społeczno-ekologicznych rozwoju rynku dóbr i usług ekologicznych w gminach, przedsiębiorstwach sektora ochrony środowiska i gospodarstwach domowych. W badaniach skoncentrowano się na: rozpoznaniu kształtującego się rynku dóbr i usług ekologicznych w województwie śląskim (jego struktury i szansy rozwoju), a także poznaniu postaw i zachowań nabywców na niektórych segmentach tego rynku.

Redakcja naukowaElżbieta Lorek
ISBN978-83-7875-242-4
Rok wydania2015
Liczba stron193
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3