Przejdź do menu Przejdź do treści

Opcje rzeczowe w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

W rozdziale pierwszym dokonano przeglądu literatury przedmiotu poświęconej problematyce źródeł, form przejawiania się i pomiaru wartości w przedsiębiorstwie. Rozdział drugi dotyczy opcji finansowych. Przedmiotem rozdziału trzeciego są opcje rzeczowe. Rozdział czwarty zawiera prezentację wybranych modeli wyceny opcji rzeczowych. Przedmiotem rozdziału piątego są wybrane problemy zastosowania opcji rzeczowych w praktyce. Kończące rozdział piąty wnioski dają zarazem przesłankę do wyeksponowania użyteczności podejścia opcyjnego w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwie. Problematyka ta jest omawiana w rozdziale szóstym. Rozdział siódmy stanowi badawczą część pracy. W ostatniej części opracowania przedstawiono główne konkluzje wynikające z prowadzonych rozważań.

AutorWłodzimierz Rudny
ISBN978-83-7246-546-7
Rok wydania2009
Liczba stron346
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3