Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju
W rozdziale pierwszym omówiono problemy terminologiczne związane z rynkiem e-usług – pojęcie, strukturę i cechy rynku e-usług. W rozdziale drugim podjęto próbę charakterystyki rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku. Dokonano tutaj krótkiej charakterystyki Internetu jako miejsca świadczenia e-usług. Rozdział trzeci dotyczy metodycznych aspektów badania rynku e-usług. Zaprezentowano w nim dostępne źródła informacji na temat rynku e-usług oraz omówiono metody i techniki gromadzenia informacji o rynku. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich zrealizowanych wśród usługodawców i usługobiorców. Ostatni rozdział jest próbą modelowego ujęcia funkcjonowania rynku e-usług w Polsce. Zawarto w nim opisowe modele rynku e-usług przygotowane na podstawie cyklu życia rynku. Rozdział kończą rozważania na temat rozwoju rynku w perspektywie 2020 roku.
Autor | Robert Wolny |
ISBN | 978-83-7875-084-0 |
Rok wydania | 2013 |
Liczba stron | 217 |
Format | B5 |
Wersja elektroniczna |
Dołącz do nas