Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Pojęcia, definicje, modele
Podręcznik dydaktyczny jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów i przedsiębiorców chcących pogłębić analizę swojego przedsiębiorstwa. Aby w pełni przyswoić treść podręcznika, Czytelnik powinien mieć wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa co najmniej na poziomie tytułu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podręcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegląd definicji i uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstwa; prezentację składników konkurencyjności przedsiębiorstwa; wybrane modele konkurencyjności przedsiębiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjności przedsiębiorstwa podsumowujący treść wcześniejszych rozdziałów.
Autorzy | Olaf Flak, Grzegorz Głód |
ISBN | 978-83-7246-578-8 |
Rok wydania | 2010 |
Liczba stron | 113 |
Format | B5 |
Dołącz do nas