Przejdź do menu Przejdź do treści

Marketing wydawniczy

Publikacja obejmuje podstawowy materiał dydaktyczny w obszarze zarządzania i marketingu w działalności wydawniczej, dla uzupełniających lub nabywających wiedzę. W treści książki znajdują się pytania, ćwiczenia i zadania, umożliwiające lepsze i dokładniejsze poznanie poszczególnych zakresów problematyki nakreślonych w odpowiednich rozdziałach i podrozdziałach. Zaproponowane różne rodzaje ćwiczeń umożliwiają sprawdzenie, pogłębienie i porównanie uzyskanej wiedzy. Rozwiązując poszczególne zadania i odnosząc się do postawionych problemów, czytelnicy wypracowują narzędzia do zaplanowania własnego projektu funkcjonowania podmiotu wydawniczego. Opracowanie wskazuje i opisuje zakresy podstawowych problemów, związanych z organizacyjnymi, menadżerskimi i marketingowymi działaniami w wydawnictwach.

AutorzyZbigniew Widera, Hana Pravdová
ISBN978-83-7875-312-4
Rok wydania2016
Liczba stron222
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3