Marketing wydawniczy
Publikacja obejmuje podstawowy materiał dydaktyczny w obszarze zarządzania i marketingu w działalności wydawniczej, dla uzupełniających lub nabywających wiedzę. W treści książki znajdują się pytania, ćwiczenia i zadania, umożliwiające lepsze i dokładniejsze poznanie poszczególnych zakresów problematyki nakreślonych w odpowiednich rozdziałach i podrozdziałach. Zaproponowane różne rodzaje ćwiczeń umożliwiają sprawdzenie, pogłębienie i porównanie uzyskanej wiedzy. Rozwiązując poszczególne zadania i odnosząc się do postawionych problemów, czytelnicy wypracowują narzędzia do zaplanowania własnego projektu funkcjonowania podmiotu wydawniczego. Opracowanie wskazuje i opisuje zakresy podstawowych problemów, związanych z organizacyjnymi, menadżerskimi i marketingowymi działaniami w wydawnictwach.
Autorzy | Zbigniew Widera, Hana Pravdová |
ISBN | 978-83-7875-312-4 |
Rok wydania | 2016 |
Liczba stron | 222 |
Format | B5 |
Dołącz do nas