Marketing wydawniczy

 

 

Autor                     Zbigniew Widera, Hana Pravdová

ISBN                      978-83-7246-312-4

Liczba stron          222

Format                  170 x 240 mm

Oprawa                 miękka

Rok wydania         2016

Cena                     30 zł

 

Spis treści

 

Publikacja obejmuje podstawowy materiał dydaktyczny w obszarze zarządzania i marketingu w działalności wydawniczej, dla uzupełniających lub nabywających wiedzę. W treści książki znajdują się pytania, ćwiczenia i zadania, umożliwiające lepsze i dokładniejsze poznanie poszczególnych zakresów problematyki nakreślonych w odpowiednich rozdziałach i podrozdziałach. Zaproponowane różne rodzaje ćwiczeń umożliwiają sprawdzenie, pogłębienie i porównanie uzyskanej wiedzy. Rozwiązując poszczególne zadania i odnosząc się do postawionych problemów czytelnicy wypracowują narzędzia do zaplanowania własnego projektu funkcjonowania podmiotu wydawniczego. Opracowanie wskazuje i opisuje zakresy podstawowych problemów, związanych z organizacyjnymi, menadżerskimi i marketingowymi działaniami w wydawnictwach.

 

Powrót do listy