Przejdź do menu Przejdź do treści

mgrDawid Lesznik

Doktorant
ul. 1 Maja 47
Budynek: E; pok. 214
40-287Katowice

Zainteresowania naukowe

Zainteresowania badawcze obejmują:

  • ekonomię behawioralną,
  • psychologię giełdową,
  • analizę makroekonomiczną,
  • problematykę polityki monetarnej.

Publikacje naukowe

  1. Maciejewski, G., Lesznik, D. (2019) Wybrane aspekty zachowań inwestorów oraz traderów giełdowych na rynkach finansowych, “Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach” 389, 20-37.
  2. Maciejewski, G., Lesznik, D. (2020) An Outline of Polish Investors’ And Stock Traders’ Profiles, “Journal of Marketing and Market Studies” 2, 25-34, DOI: 10.33226/1231-7853.2020.2.3.
  3. Maciejewski, G., Lesznik, D. (2020) Dandyism – A New Trend on the Fashion Market or just a Blast from the Past?, The 35th IBIMA conference proceedings, 1-2 April 2020 Seville, Spain / ed. Khalid S. Soliman, 9082-9090.
  4. Maciejewski, G. & Lesznik, D. (2021). Twenty-First Century Male Elegance Amongst Elegantly-Dressing Polish Males and Self-Declared “Dandies”. Marketing of Scientific and Research Organizations. 40. 71-92. 10.2478/minib-2021-0010.
  5. Maciejewski, G. & Lesznik, D. (2021). A Typology of Male Consumers on the Men’s Elegant Fashion Market: Case Study of Poland. Acta Scientiarum Polonorum - Oeconomia. 20. 59-68. 10.22630/ASPE.2021.20.2.16.
  6. Maciejewski, G. & Lesznik, D. (2022). Consumers Towards the Goals of Sustainable Development: Attitudes and Typology. Sustainability. 14. 10558. 10.3390/su141710558.

Praca zawodowa

  • Licencjonowany doradca inwestycyjny;
  • Makler papierów wartościowych;
  • Posiada tytuł Certified International Investment Analyst (CIIA).
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3