mgrAleksandra Popiel
Asystent
Bogucicka 3
Budynek: A; pok. 20140-226Katowice
Konsultacje:
Konsultacje w semestrze letnim 2023/2024 odbywają się w środy w godzinach 11:40-13:10.
Konsultacje prowadzone są za pośrednictwem platformy Google Meet.
Proszę o wcześniejszy kontakt mailowy w celu umówienia terminu spotkania – aleksandra.popiel@uekat.pl
Dydaktyka (prowadzone przedmioty)
- Copywriting
- Systemy sztucznej inteligencji w komunikacji
- Zarządzanie wiedzą i komunikacją w organizacji (ćwiczenia)
- Kształtowanie wizerunku firm i instytucji (ćwiczenia)
Zajmowane stanowiska
- Asystent w Katedrze Projektowania i Analizy Komunikacji
Specjalizacja naukowo-badawcza
- komunikacja cyfrowa organizacji z klientami
- wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji
- zaufanie do sztucznej inteligencji
- zaufanie do platform mediów społecznościowych
Publikacje
- Popiel A., Nurty w projektowaniu awatarów botów konwersacyjnych – badania eksploracyjne, [w:] Bajdak A., Spyra Z. (red.), Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2023, ss. 96-104.
- Berdowska A., Popiel A., Usage of Empathic Conversational Bots in Digital Marketing, [w:] Francistyova B., Furtakova L. (red.), Quo Vadis 2023 <Generated by AI>, Trnava 2023, ss. 335-349.
- Gołuchowski J., Popiel A., User’s Trust and Attachment to social media after crisis: The case of Facebook, [w:] Paliszkiewicz J., Guerrero Cusumano J., Gołuchowski J. (red.), Trust, Digital Business and Technology: Issues and Challenges, Londyn 2023, ss. 130-143.
- Popiel A., Czynniki zaufania do chatbotów w komunikacji organizacji z klientem, [w:] Tarapata J., Woźniak J. (red.), Odporność organizacji. Cyfryzacja. Bezpieczeństwo. Innowacje, Diffin, Warszawa 2022, ss. 269-277.
- Popiel A., Zrównoważony rozwój zastosowań systemów sztucznej inteligencji wspierających komunikację organizacji z klientami, [w:] Walasik A., Ziętara H. (red.), Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2022, ss. 381-391.
- Popiel A., Zjawisko binge-watchingu w opinii blogerów kulturalnych – badania eksploracyjne, [w:] Antas-Jaszczuk A., Roguska A. (red.), Współcześnie o konsumpcjonizmie. Dylematy i paradoksy, Wydawnictwo Naukowe TYGIEL, Lublin-Siedlce 2022, ss. 17-30.
- Popiel A., What Should We Learn About Trust in Chatbots?, [w:] Launer M. A. (red.), Suderburger Arbeitspapiere fur Handel & Logistik Arbeitspapier nr. 11 Conference Proceedings vom 4. Service-Management-Kongress, Suderburg 2020, ss. 168-172.
Dołącz do nas