Dział Promocji
Zadania Działu
Do zadań Działu Promocji należy m.in.:
- kreowanie polityki promocyjnej Uniwersytetu z uwzględnieniem różnych grup odbiorców,
- opracowanie strategii i planów marketingowych,
- koordynowanie badań marketingowych dotyczących marki UE Katowice,
- zapewnianie spójności identyfikacji wizualnej Uniwersytetu,
- nadzór nad wykorzystaniem logo i logotypów Uniwersytetu przez jednostki uniwersyteckie i partnerów Uczelni,
- promowanie oferty Uniwersytetu na targach edukacyjnych, konferencjach, prelekcjach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych organizowanych w Polsce i zagranicą,
- współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi oraz realizacja autorskich programów skierowanych do kandydatów na studia,
- wsparcie działań́ wizerunkowych realizowanych przez jednostki Uniwersytetu,
- popularyzacja i promocja nauki, wyników badań naukowych oraz przedstawienie problemów nauki szerokiemu gronu odbiorców, w tym udział w festiwalach naukowych, konferencjach branżowych oraz forach gospodarczych,
- opracowywanie materiałów wideo, podcastów, wywiadów dotyczących oferty kształcenia oraz badań naukowych,
- pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych na realizację działań́ związanych z promocją zagraniczną oraz popularyzujących naukę,
- przygotowywanie projektów materiałów informacyjnych oraz promocyjnych zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej Uniwersytetu,
- opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- zarządzanie materiałami ekspozycyjnymi z logo Uniwersytetu.
Dołącz do nas