Przejdź do menu Przejdź do treści

Dział Promocji

Zadania Działu

Do zadań Działu Promocji należy m.in.:

  1. kreowanie polityki promocyjnej Uniwersytetu z uwzględnieniem różnych grup odbiorców,
  2. opracowanie strategii i planów marketingowych,
  3. koordynowanie badań marketingowych dotyczących marki UE Katowice,
  4. zapewnianie spójności identyfikacji wizualnej Uniwersytetu,
  5. nadzór nad wykorzystaniem logo i logotypów Uniwersytetu przez jednostki uniwersyteckie i partnerów Uczelni,
  6. promowanie oferty Uniwersytetu na targach edukacyjnych, konferencjach, prelekcjach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych organizowanych w Polsce i zagranicą,
  7. współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi oraz realizacja autorskich programów skierowanych do kandydatów na studia,
  8. wsparcie działań́ wizerunkowych realizowanych przez jednostki Uniwersytetu,
  9. popularyzacja i promocja nauki, wyników badań naukowych oraz przedstawienie problemów nauki szerokiemu gronu odbiorców, w tym udział w festiwalach naukowych, konferencjach branżowych oraz forach gospodarczych,
  10. opracowywanie materiałów wideo, podcastów, wywiadów dotyczących oferty kształcenia oraz badań naukowych,
  11. pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych na realizację działań́ związanych z promocją zagraniczną oraz popularyzujących naukę,
  12. przygotowywanie projektów materiałów informacyjnych oraz promocyjnych zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej Uniwersytetu,
  13. opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia materiałów informacyjnych i promocyjnych,
  14. zarządzanie materiałami ekspozycyjnymi z logo Uniwersytetu. 
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela