Aktualności

W czasopiśmie European Research Studies Journal (100 pkt. na liście Ministra w dyscyplinach ekonomia i finanse oraz nauki o zarządzaniu i jakości) opublikowany został artykuł pracowników Katedry Rynku i Konsumpcji dr hab. Beaty Kolny, prof. UE, dr.... [Więcej]
Miło nam poinformować, że Nowo wybrany Zarząd Polskiego naukowego Towarzystwa Marketingu powołał do dziewięcioosobowej Rady Naukowej dr hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE, kierownika Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w... [Więcej]
Dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE 31.03. br. gościł w programie Polskiego Radia Katowice pt. Temat do dyskusji. Rozmowa dotyczyła skali marnotrawstwa żywności w Polsce i na Świecie. [Więcej]
Dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE wraz z dr hab. Grzegorzem Maciejewski i dr Mirą Malinowską 4 marca br. wzięli udział w seminarium Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu pt. "Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki... [Więcej]
Książka autorstwa dr. hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE (Katedra Rynku i Konsumpcji), dr Sylwii Mokrysz oraz dr. inż. Łukasza Wróblewskiego pt. "Consumers Towards Marketing Strategies of Coffee Producers" została wydana w 2020 r. przez... [Więcej]