Konferencja Naukowa z cyklu:
„Współczesność, historia i przyszłość marketingu”
im. Profesora Teodora Kramera
na temat:
MARKETING - ORGANIZACJE - KONSUMENCI PRODUKTÓW SYSTEMOWYCH
Handel i usługi profesjonalne. Gospodarka turystyczna. Produkty globalne.
Katowice, 18-20 października 2015
CELE NAUKOWE KONFERENCJI
Pierwsza z cyklu konferencja podjęła problem rozwoju jednej z najnowszych koncepcji marketingu i odpowiadającej jej dziedziny konsumpcji tj. produktów systemowych, inaczej multiproduktów lub multiwartości. Produkty takie zaspokajają, w określonym czasie, wiele związanych ze sobą potrzeb konsumenta należących do różnych poziomów pilności. Szczególnie w sferze handlu i usług, zwłaszcza profesjonalnych, w dziedzinie gospodarki turystycznej, w branżach produktów informatycznych i wybieralnych (najczęściej globalnych) występuje zjawisko jednoczesnego konsumowania multiproduktów (multiwartości), a wcześniej ich tworzenia, często z udziałem konsumenta, użytkownika, turysty.
We współtworzeniu, dystrybucji i sprzedaży produktów systemowych, obok współczesnego konsumenta, uczestniczą również przedsiębiorstwa sieciowe i organizacje non-profit.
- Jaki potrzebny jest zakres współdziałania tych podmiotów we wszystkich istotnych procesach marketingu?
- Jaka będzie przyszłość marketingu i produktów systemowych wobec nieprzezwyciężonego jeszcze globalnego kryzysu ekonomicznego i finansowego?
Zaprosiliśmy naukowców i praktyków do wymiany wiedzy, wyników badań oraz doświadczeń w powyższych i wielu innych związanych z tym kwestiach.
OBSZARY TEMATYCZNE
- Innowacyjność produktów systemowych
- Mechanizmy kreowania oraz implementacji produktów systemowych
- Kształtowanie produktów systemowych w sieciach biznesowych
- Dyfuzja produktów systemowych przez konsumentów
- Produkty systemowe a koncepcja logiki usługowej marketingu
- Perspektywy i kierunki rozwoju produktów systemowych
oraz inne problemy związane z tematyką konferencji.
RADA PROGRAMOWA KONFERENCJI
- Józefa Kramer, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - Członek Honorowy
- Leszek Żabiński, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - Przewodniczący Rady
- Andrzej Bajdak, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Rafał Błaszczyk, Marketing Manager Central Europe, Stanley Black & Decker
- Mihaela Constantinescu, Associate Professor, Bucharest University of Economic Studies (Rumunia)
- Jaroslav Ďaďo, Profesor, Matej Bel University in Banskà Bystrica (Słowacja)
- Marek Drzazga, Dr hab., Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Lechosław Garbarski, Profesor, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
- Ewa Kieżel, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Irena Korbelářová, Profesor, Śląski Uniwersytet w Opawie (Czechy)
- Grzegorz Maciejewski, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Krystyna Mazurek-Łopacińska, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- Roman Niestrój, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Anna Olejniczuk-Merta, Profesor, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
- Jacek Otto, Profesor, Politechnika Łódzka
- Bogna Pilarczyk, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Sanda Renko, Profesor, University of Zagreb (Chorwacja)
- Katarzyna Rupik, Dr hab., Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Maria Sławińska, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Edward Stanoch, Dyrektor, Aon Hewitt
- Andrzej Szromnik, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Krystyna Śliwińska, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Teresa Taranko, Profesor, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Dilaver Tengilimoğlu, Profesor, Atilim University (Turcja)
- Jan W. Wiktor, Profesor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Rudolph Žáček , Profesor, Śląski Uniwersytet w Opawie (Czechy)
JĘZYKI KONFERENCJI
Językami konferencji były polski oraz angielski.
Dołącz do nas