Przejdź do menu Przejdź do treści

Konferencja Naukowa z cyklu:

„Współczesność, historia i przyszłość marketingu”

im. Profesora Teodora Kramera

na temat:

MARKETING - ORGANIZACJE - KONSUMENCI PRODUKTÓW SYSTEMOWYCH

Handel i usługi profesjonalne. Gospodarka turystyczna. Produkty globalne.

Katowice, 18-20 października 2015

 

 

SESJA SPECJALNA Z UDZIAŁEM TOP MENEDŻERÓW KORPORACJI MIĘDZYNARODOWYCH

 

Organizatorzy w „systemowość” konferencji wpisali networking. Jego celem było skojarzenie partnerów, zarówno naukowców (polskich oraz zagranicznych), jak i praktyków, którzy chcieliby realizować wspólne projekty badawcze.

 

Uczestnicy mieli okazję zaprezentować obszary badań, w ramach których podjęliby współpracę z partnerem naukowym lub/i biznesowym.

 

Udział w sesji praktycznej wzięli top menedżerowie międzynarodowych korporacji.

 

Edward Stanoch

 

jest DYREKTOREM ZARZĄDZAJĄCYM i CZŁONKIEM ZARZĄDU

oraz SZEFEM EUROPEJSKIEJ PRAKTYKI TALENT MANAGEMENT

w firmie Aon Hewitt.

 

Firma ta jest częścią globalnej korporacji Aon, będącej światowym liderem w zakresie usług doradczych i outsourcingowych.

 

 

 Rafał Błaszczyk

 

piastuje stanowisko MARKETING MANAGER CENTRAL EUROPE

w polskim oddziale największego na świecie koncernu narzędziowego

Stanley Black & Decker

 

 

WARSZTATY

Uczestnicy konferencji mieli także możliwość uczestniczenia w warsztatach dotyczących Programu Horyzont 2020 - największego w historii programu finansowania badań naukowych i innowacji w Unii Europejskiej.

 

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca