Konferencja Naukowa z cyklu:
„Współczesność, historia i przyszłość marketingu”
im. Profesora Teodora Kramera
na temat:
MARKETING - ORGANIZACJE - KONSUMENCI PRODUKTÓW SYSTEMOWYCH
Handel i usługi profesjonalne. Gospodarka turystyczna. Produkty globalne.
Katowice, 18-20 października 2015
SESJA SPECJALNA Z UDZIAŁEM TOP MENEDŻERÓW KORPORACJI MIĘDZYNARODOWYCH
Organizatorzy w „systemowość” konferencji wpisali networking. Jego celem było skojarzenie partnerów, zarówno naukowców (polskich oraz zagranicznych), jak i praktyków, którzy chcieliby realizować wspólne projekty badawcze.
Uczestnicy mieli okazję zaprezentować obszary badań, w ramach których podjęliby współpracę z partnerem naukowym lub/i biznesowym.
Udział w sesji praktycznej wzięli top menedżerowie międzynarodowych korporacji.

Edward Stanoch
jest DYREKTOREM ZARZĄDZAJĄCYM i CZŁONKIEM ZARZĄDU
oraz SZEFEM EUROPEJSKIEJ PRAKTYKI TALENT MANAGEMENT
w firmie Aon Hewitt.
Firma ta jest częścią globalnej korporacji Aon, będącej światowym liderem w zakresie usług doradczych i outsourcingowych.

Rafał Błaszczyk
piastuje stanowisko MARKETING MANAGER CENTRAL EUROPE
w polskim oddziale największego na świecie koncernu narzędziowego
Stanley Black & Decker
WARSZTATY
Uczestnicy konferencji mieli także możliwość uczestniczenia w warsztatach dotyczących Programu Horyzont 2020 - największego w historii programu finansowania badań naukowych i innowacji w Unii Europejskiej.
Dołącz do nas