W marcu i kwietniu 2019 r. na zajęciach z przedmiotu Global Marketing prowadzonego przez dr Monikę Sulimowską-Formowicz, trwał projekt X-Culture. Uczestniczyło w nim 28 studentów I roku 2. stopnia Kierunku International Business.
W projekcie X-Culture równocześnie biorą udział tysiące studentów i profesjonalistów z ponad 40 krajów. Studenci biorący udział w programie są przydzielani do międzynarodowych zespołów składających się z 5-6 członków, których zadaniem jest przygotowanie propozycji biznesowej dla dużej międzynarodowej firmy-lidera w określonej branży (Google, Inc., HSBC Holdings, McDonald's Corporation, Toyota Motor Corporation, Walt Disney Company i inne). Zaangażowanie dr Moniki Sulimowskiej-Formowicz polegało na instruktażu i kontroli koordynacji pracy zespołów, których członkami byli studenci Kierunku IB.
W poprzednich latach projekt trwał m.in. w trakcie przedmiotu Cross Culture Management, również prowadzonym przez dr Monikę Sulimowską-Formowicz. Wzięło w nim wówczas udział 23 studentów I roku 2. stopnia Kierunku International Business.
Więcej na temat projektu X-Culture pod linkiem: https://x-culture.org/
Dołącz do nas