
dr hab. Michał Kucia
AdiunktKonsultacje:
Konsultacje (online)
wtorek - 13.30-15.00
W celu wygenerowania link Google Meet wymagany jest wcześniejszy kontakt mailowy.
Consultations (online)
Tuesday - 13.30-15.00
Prior email contact is required to generate a Google Meet link.
Specjalizacja naukowo-badawcza
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. Kierownik studiów podyplomowych „Menedżer e-commerce i social media”. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Posiada również doświadczenie w projektowaniu serwisów aukcyjnych.
Ponadto był kierownikiem i wykonawcą w ponad 25 projektach badawczych na rzecz praktyki gospodarczej.
Działalność publikacyjna i zajmowane stanowiska
Jest autorem lub współautorem kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz
Internetu w marketingu, w tym m.in.: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów" (2011), „The retail
trade in Europe – diagnosis and future prespectives” (2015) czy „Wykorzystanie zaangażowania
klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa” (2019).
Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.
Zainteresowania
Hobby: narciarstwo i żeglarstwo (posiada stopień jachtowego sternika morskiego). Prywatnie tata Franciszka, Leona oraz Zuzanny.