W dniach 28-31.05.2024 dr hab. Marcin Komor, prof. UE wziął udział w konferencji EMAC Annual Conference, która uważana jest za najważniejszą konferencję z zakresu marketingu, konsumpcji i handlu detalicznego w Europie. Na konferencję został przyjęty referat we współpracy z prof. Stephanem Zielke pt. „Customer Journey Segments and Shopping Motives – Insights from Western and Eastern Europe”, który został wygłoszony w ramach sesji pt. „Retailing & Omni-Channel Management”, gdzie przedstawiono wyniki grantu NCN/DFG (prof. M. Komora i prof. S. Zielke) pt. „The Impact of Shopping Motives, Channel Preferences and Cross-Channel Technologies on Cross-Channel Behavior - A Comparative Analysis between Germany and Poland”.
EMAC (European Marketing Association Conference) Annual Conference – doroczna konferencja organizowana przez główne uniwersytety i instytuty naukowe w Europie, ma na celu stworzenie platformy wymiany pomysłów, rozpowszechniania wyników badań i dyskusji na temat prac znajdujących się w toku, stanowi główne forum prezentacji i dyskusji nad wynikami projektów badawczych w Europie. W bieżącym roku odbyła się ona w Bukareszcie a organizatorem dorocznej konferencji European Marketing Academy był Uniwersytet Ekonomiczny w Bukareszcie.
Dołącz do nas